Компанія Dongfeng повністю розсекретила дизайн свого нового паркетника, який буде випускатися під суббрендом Aeolus.
В основі кросовера Aeolus Haoji лежить нова архітектура DSMA (Dongfeng Superior Modular Architecture) – модернізована версія платформи CMP (Common Modular Platform) від Stellantis. До речі, Dongfeng є акціонером цього концерну.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Особливості дизайну екстер’єру новинки – двоповерхова головна оптика, масивна решітка радіатора зі смужкою, що світиться, та зроблені у вигляді єдиної плашки задні ліхтарі.
Салон поки що засвічений лише на ескізах: двоспицеве кермо, табло (об’єднані віртуальна приладова панель, тачскрин мультимедійної системи) та сенсорний блок управління «кліматом».
За попередніми даними, Aeolus Haoji запропонують із бензиновою «турбочетвіркою» об’ємом 1,5 літра, яка видає 190 л. і 300 Нм. Крім того, буде гібридна версія без можливості підзарядки від електромережі. Привід, ймовірно, буде лише переднім.
У продаж новий кросовер домашній ринок модель вийде до кінця цього року. Де і спробує потіснити Chery Tiggo 8.