Найпопулярніша модель марки Mercedes-Benz змінила покоління. Попри посилення екологічних стандартів, у компанії не відмовилися від шестициліндрових двигунів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Зовні новий E-Class з індексом W214 відрізняється від попередника іншою чорною решіткою радіатора з підсвічуванням, яка візуально поєднана з модернізованою головною оптикою нової форми. Модель зберегла найкращу у класі аеродинамічну ефективність – коефіцієнт лобового опору Cd становить 0,23. Увагу також привертають висувні ручки дверей.
Довжина E-Class підросла у довжину на 14 мм (до 4949 мм), ширину – на 28 мм (до 1880 мм) та на 8 мм у висоту (до 1468 мм). Колісна база на 22 мм – до 2961 мм.
У салоні – віртуальна панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма, а також пара екранів: 14,4-дюймовий центральний тачскрин інформаційно-розважальної системи діагональ та опціональний дисплей для пасажира на 12,3 дюйма. Ще автомобіль забезпечили камерою, яку можна використовувати для селфі та відеоконференцій. Передбачена можливість використання пристроїв Apple, включаючи “розумний” годинник, як ключа від автомобіля.
На момент запуску новий Mercedes E-Class комплектуватиметься лише двома силовими установками – це “м’які гібриди” з малопотужними 20-сильними електромоторами. Обидві версії пропонуються лише з повним приводом. Молодша E 350 оснащується дволітровою турбочетвіркою на 259 к.с. Модифікація E 450 отримала трилітровий бензиновий турбодвигун потужністю 380 к.с. Пізніше лінійку седана поповнять варіанти з бензиновими та дизельними шестициліндровими двигунами, а також “заряджений” Mercedes-AMG з потужною гібридною установкою.
Виробництво Mercedes-Benz E-Class шостого покоління налагодять на заводі компанії у Зіндельфінгені. Європейські продажі стартують влітку цього року, ціни поки не оприлюднені.
Mercedes представив найпотужніший і найшвидший S-Class в історії