Бестселер на ринку кросоверів B-сегмента Peugeot 2008 зробив новий крок вперед у плані дизайну, технологій та електрифікації.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Peugeot 2008 дебютував у 2019 році, за цей час було випущено близько 700 000 кросоверів. Автомобіль входив в ТОП продажів кросоверів B-сегмента в Європі та навіть очолив цей список у 2021 році.
Кросовер став другою моделлю бренду зі світловим підписом PEUGEOT, одразу після нового седану 508. Корма отримала новий дизайн фар, який прийшов на заміну символічним “лев’ячим кігтям” – три горизонтальні подвійні розчерки мають тонкі та елегантні лінії та візуально розширюють автомобіль. Оновлення стосуються й переднього бампера, а також фар та денних ходових вогнів.
Ключовий елемент салону Peugeot i-Cockpit є однією з найсильніших особливостей моделей бренду. З більш ніж 10 мільйонами продажів за останнє десятиліття, він був вдосконалений і модернізований з новим Peugeot 2008, щоб оптимізувати його ергономіку і задоволення від водіння.
Повністю цифрова панель приладів розташована на рівні очей прямо над кермом. Новий 10-дюймовий тачскрин мультимедія отримав інший дизайн, а у версії GT встановлений інноваційний 3D-дисплей. Своєю чергою під центральним екраном збереглися клавіші “піаніно” для швидкого доступу до ключових функцій. Незмінним атрибутом залишається мультифункціональне компактне кермо, а в селектор перемикання режимів руху тепер інтегрований Grip Control. Він надає доступ до трьох режимів: пісок, грязь і сніг.
Оновився й двигун електричної версії E-2008 – максимальна потужність зросла на 15% зі 100 кВт/136 к.с. до 115 кВт/156 к.с. Місткість батареї збільшилася з 50 кВт-год до 54 кВт-год. Підвищення ефективності електрики дозволило збільшити запас ходу до 406 км порівняно з 345 км раніше (змішаний цикл WLTP). Незабаром з’явиться й нова гібридна силова установка.
На додаток до електрифікованих двигунів модельний ряд нового 2008 пропонує вибір бензинових і дизельних двигунів, що дозволяє кожному клієнту знайти модель, яка відповідає його потребам:
- PureTech 100 : 3-циліндровий бензиновий двигун об’ємом 1,2 л і потужністю 100 к.с., оснащений системою Stop&Start, поєднується з 6-ступеневою механічною коробкою передач
- PureTech 130 : 3-циліндровий 1,2-літровий бензиновий двигун потужністю 130 к.с. із системою Stop & Start можна поєднувати з 8-ступеневою автоматичною коробкою передач EAT8 або 6-ступеневою механічною коробкою передач
- BlueHDi 130 EAT8 : 1,5-літровий 4-циліндровий дизельний двигун потужністю 130 к.с. із системою Stop & Start поєднується з 8-ступневою автоматичною коробкою передач EAT8
Новий кросовер також пропонує технології та системи безпеки рівнем вище за попередника:
- Адаптивний круїз-контроль із функцією Stop and Go і регульованим налаштуванням відстані між автомобілями
- Автоматичне екстрене гальмування з попередженням про зіткнення: виявляє пішоходів і велосипедистів вдень і вночі на швидкості від 7 км/год до 140 км/год
- Розширене розпізнавання та відображення дорожніх знаків на цифровій панелі приладів : знак зупинки, знак одностороннього руху, знак заборони обгону, знак кінця обгону, на додаток до звичайних знаків, пов’язаних зі швидкістю
- Активне попередження про вихід зі смуги руху з корекцією смуги
- Driver Attention Alert, який виявляє зниження уваги водія під час тривалого водіння та на швидкості понад 65 км/год шляхом аналізу мікрорухів керма
- Моніторинг сліпих зон
Наразі українське представництво бренду Peugeot працює над тим, аби отримати дану модель для нашого ринку.
Дешево чи дорого: за скільки українцям пропонують новий Peugeot e-Rifter
Велика батарея, маленька ціна: Geely презентував новий кросовер для Європи