Концерн Stellantis розглядає можливість позбутися брендів Maserati та Alfa Romeo розв’язану Сполученими Штатами торгівельну війну.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє видання Automotive News Europe, Stellantis залучив аудиторів з всесвітньо відомої юридичної компанії McKinsey, щоби вивчити перспективи розвитку італійських марок.
Річ у тому, що на США припадає 35-40% всіх продажів Maserati та Alfa Romeo. Ініційована Дональдом Трампом “торгівельна війна” з введенням 25-відсоткових мит на імпорт автомобілів, робить саме їх існування невизначеним.
До того ж проблеми в італійських брендів почалися ще раніше. За три місяці поточного року кількість зібраних Maserati у річному вираженні впала втричі (до 1033 одиниць), Alfa Romeo – удвічі (до 10 104 одиниць).
Втім, інсайдери повідомляють, що голова ради директорів Stellantis Джон Елкан не хоче продавати бренди Maserati та Alfa Romeo китайським автовиробникам – з іміджевих міркувань.
За 300 км від України: стартувало виробництво новітнього позашляховика Jeep
Китай вже не той: автогігант Stellantis згортає місцеве виробництво