Відбулася світова прем’єра кросовера Subaru XV третьої генерації. Водночас японський SUV отримав також нове ім’я – глобальною стала назва Crosstrek, яка раніше використовувалася лише у Штатах та Канаді.
Crosstrek зберіг платформу SGP (Subaru Global Platform) попередника, проте її його модернізували: зокрема, були посилені кріплення підвіски, основа кузова тепер більш жорстка.
При цьому габарити новинки майже не змінилися: 4480х1800х1580 міліметрів. Дорожній просвіт залишився тим самим – 20 сантиметрів.
Інтер’єр майже такий самий, як у моделей WRX та Levorg. Віртуальні прилади, які є в списку опцій універсала, кросоверу не дісталися, зате є вертикальний дисплей медіасистеми (11,6 дюйма). Змінено кріплення передніх сидінь: полоззя тепер прилаштовані прямо до кузова, без проміжних опор.
Натомість Crosstrek став першою моделлю марки в Японії із системою EyeSight нового покоління: до двох об’єктивів під лобовим склом додано третю ширококутну камеру, яка швидше розпізнає велосипедистів та пішоходів. Також Crosstrek отримав електричний підсилювач гальм, який дозволяє швидше та інтенсивніше починати уповільнення. З’явилася також повноцінна система кругового огляду (насамперед були лише задня та фронтальна камери).
У Японії Subaru Crosstrek дебютував із гібридною силовою установкою e-Boxer, знайомою за колишньою моделлю XV: 2-літровий атмосферний опозитних, варіатор Lineartronic і вбудований в нього електромотор. У попередника ці два мотори видавали 145 і 14 к.с. відповідно. Повний привід є вже “в базі”.
Поки модель представлена тільки в специфікації для домашнього ринку, продажі в Японії стартують наступного року. Згодом почнуться й експортні постачання.