Новий кросовер Toyota C-HR+ не є електричною версією популярного бензинового паркетника.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Купеподібний кросовер Toyota C-HR+ побудовано на електричній платформі e-TNGA. Габарити новинки становлять 4520х187х1595 міліметрів при довжині колісної бази 2,75 метра. Дизайн серійної моделі повторює зовнішність концепт-кара bZ Compact SUV.
У салоні під лобовим склом встановлена невеличка цифрова панель приладів, а по центру розташовується великий 14-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи.
На центральному тунелі розмістили одразу два майданчики для бездротової зарядки гаджетів. У списку обладнання заявлено також панорамний дах та комплекс водійських асистентів. Об’єм багажника – 416 літрів.
Базовий кросовер оснащено єдиним електромотором потужністю 167 к.с. на передній осі та батареєю місткістю 57,7 кВт-год. Потужність двомоторної повнопривідної топверсії сягає 343 кінських сил – це найпотужніший автомобіль Toyota в європейській гамі. Запас ходу на одному заряді акумулятора сягає 455 та 525 кілометрів відповідно.
Випускатимуть Toyota C-HR+ у Японії, але продажі кросовера розпочнуться з європейських ринків – у четвертому кварталі 2025 року. Ціни поки не оголошено. До решти країн новинка дістанеться 2026-го.
Хетчбек, універсал і седан: стартують продажі нової Toyota Corolla