Найбільш економні електрокари: складено ТОП-10

0
521
Fiat 500 Electric
-->

Зі збільшенням кількості електромобілів на ринку, покупці шукають найенергоефективніші моделі, які максимально використовують свої акумулятори між заряджаннями.

Багато електромобілів мають вражаючі заявлені показники запасу ходу, але наскільки вони відповідають дійсності? Експерти британського видання Autocar склали рейтинг найенергоефективніших електромобілів, що зараз присутні на ринку.

Енергоефективність електромобіля було визначено шляхом встановлення відстані, яку він подолає споживаючи кіловат-годину енергії. На енергоефективність впливає кілька різних факторів, причому такі аспекти, як вага, виявляються ключовим фактором позитивного чи негативного впливу на запас ходу. Audi Q8 E-tron, наприклад, живиться від батареї місткістю 106 кВт·год, але важить приголомшливих 2585 кг, що означає, що він може забезпечити лише близько 2,9 млн кВт·год.

Peugeot e-308Великі електромобілі у стилі позашляховиків також зазвичай більше страждають від лобового опору, що зменшує їх запас ходу порівняно з більш аеродинамічними спортивними автомобілями та хетчбеками. На запас ходу також сильно впливають погодні умови та зовнішня температура. Інші аспекти, які диктує водій, такі як швидкість їзди та використання клімат-контролю чи кондиціонування повітря, також впливають на запас ходу.

ТОП-10 найекономніших електромобілів:

  1. Peugeot e-308 – 7,9 км/кВт⋅год
  2. Tesla Model 3 – 7,2 км/кВт⋅год
  3. Volkswagen ID 3 – 6,1 км/кВт⋅год
  4. Kia Niro EV – 6,1 км/кВт⋅год
  5. Opel/Vauxhall Corsa-e – 6 км/кВт⋅год
  6. MG 4 EV – 5,8 км/кВт⋅год
  7. Hyundai Ioniq 6 – 5,5 км/кВт⋅год
  8. Skoda Enyaq iV 80 – 5,5 км/кВт⋅год
  9. Fiat 500 Electric – 5,3 км/кВт⋅год
  10. Renault Mégane E-Tech Electric – 5,3 км/кВт⋅год

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

На чому їздить Європа: ТОП-10 найпопулярніших легковиків

Потужний 1 літр: названо найекономніші та ненажерливі автомобілі

Названо найпопулярніший автомобіль у світі – і це вже не Toyota

Додати коментар