Не залишаючи машини: Ford винайшов дистанційну зарядку для електромобілів

0
650
ford-magnetic-ev-charger
-->

Компанія Ford подала патентну заявку на магнітний зарядний пристрій для електромобілів, який дозволяє водіям заряджати батарею, не виходячи зі своїх автівок – бо за бортом мороз та негода.

Про це йдеться на сайті MotorAuthority. Заявка, подана до Бюро патентів і торгових марок США (USPTO), показує, як заряджання електромобілів може бути більш автоматизованим, усуваючи необхідність фізичного підключення кабелю та заощаджуючи час і зусилля.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО

ford-magnetic-ev-chargerНа додаток до звичайного зарядного порту, Ford пропонує обладнати електромобілі (і гібриди, що підключаються до мережі) другим портом, розташованим у бампері. При цьому транспортний засіб маневрує, щоб вирівняти цей порт із зарядним пристроєм, обидва з яких матимуть магніти для кріплення з’єднання. Це різновид фізичного з’єднання між транспортним засобом і портом заряджанням, а не індукційна бездротова зарядка, де електрика передається через повітряний прозір.

ford-magnetic-ev-chargerЩоб допомогти вирівняти транспортний засіб із зарядним пристроєм, має бути певний шарнірний механізм, щоб забезпечити з’єднання. Враховуючи розміщення зарядного порту на бампері, це виглядає схоже на рух заднім ходом для підчеплення причепа.

ford-magnetic-ev-chargerЯк і з усіма новими автомобільними технологіями, поява заявки на патент не підтверджує намір виробництва. Однак Ford не перший автовиробник, який намагається відмовитися від зарядних кабелів. Бренд Ram представив робота з індуктивною зарядкою, тоді як Tesla показала дещо дивний прототип роботизованого зарядного пристрою ще у 2015 році.

Ford заплатить за відмову від покупки позашляховика Bronco

Грілка замість підігріву сидінь: Dacia тонко висміяла BMW

Citroen випустив електричний кросовер за $11 000

Додати коментар