Прем’єра нової системи DM (подвійний режим) китайського автовиробника відбулася в серійних моделях Qin та Seal.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт CarScoops, нова гібридна силова установка PHEV п’ятого покоління від BYD поєднує в собі 1,5-літровий бензиновий двигун потужністю 99 к.с. та крутним моментом 126 Нм з електромотором потужністю 160 або 215 кінських сил залежно від специфікації. Запропоновано акумулятори місткістю 10,08 кВт-год або 15,78 кВт-год, а також більш традиційну 12-вольтову літій-залізо-фосфатну батарею.
В BYD заявляють, що тепловий ККД двигуна внутрішнього згоряння сягає 46,06%, що робить його найефективнішим серійним ДВЗ у світі. Для порівняння, у найефективнішого двигуна Toyota цей показник становить приблизно 41%, а в ультраефективних гібридах Формули-1 – не більш ніж 50%.
Нові батареї також забезпечує на 15,5% більшу щільність енергії. За допомогою зарядного пристрою постійного струму акумулятори можна зарядити від 30 до 80% всього за 21 хвилину.
Результатом усіх удосконалень стала економія пального – середні витрати становлять лише 2,9 л/100 км, а запас ходу – понад 2100 кілометрів без необхідності дозаправлення або перезаряджання.
Цікаво, що моделі, оснащені новою силовою установкою, достатньо дешеві – ціни на нові BYD Qin L DM-i та Seal 06 DM-i починаються від 99 800 юанів (~13 750 доларів США).
Вдвічі дешевший за Mercedes G-Class: BYD показав 1100-сильний позашляховик
Дешевше за Tesla Model Y: BYD представив новий електричний позашляховик
За ціною малолітражки: BYD випустив електричну “Чайку” із запасом ходу 400 км