Opel теж вдарився у гібриди: представлено новий двигун з технологією Hybrid 48V

0
219
Opel Hybrid
-->

Куди ж тепер подіти агрегати Peugeot, якими традиційно оснащуються моделі Stellantis ще з часів альянсу Peugeot-Citroen?

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Бренд Opel представляє нову технологію, що дарує електрифікований рух та економію пального без необхідності змінювати водійські звички або постійно підключати автомобіль до зарядної станції. Нові електрифіковані моделі Opel з 48-вольтовою гібридною технологією Opel Hybrid 48V роблять все це можливим уже сьогодні.

Основні компоненти конструкції Opel Hybrid 48V

Сучасна гібридна система Opel побудована так, щоб досягнути оптимальної ефективності в експлуатації: достатня потужність, помітне зниження споживання палива та викидів вуглекислого газу СО2, можливість руху виключно на електроприводі, адаптація до різних моделей автомобілів Opel, невисока вартість у порівнянні з іншими гібридними системами більш складної конструкції.

Opel Hybrid

До її складу якої входять:

• Бензиновий трициліндровий 1,2-літровий турбодвигунів нового покоління, що був спеціально розроблений для гібридних систем та відповідності екологічному стандарту Euro 6e. Для досягнення оптимальної ефективності, новий двигун працює за циклом Міллера (особливий термодинамічний цикл). Також підвищення ефективності забезпечують турбонагнітач зі змінною геометрією, що покращує подачу повітря навіть на низьких обертах, та система змін фаз газорозподілу.

• Нова електрифікована 6-ступенева роботизована трансмісія з подвійним зчепленням, яка була розроблена спеціально для гібридних систем. Завдяки конструкції з подвійним зчепленням, перемикання передач можливе майже без переривання крутного моменту, що позитивно вливає на динаміку прискорення та покращення комфорт під час водіння. Всередині коробки передач розміщено електромотор та перетворювач постійного струму для його живлення, завдяки чому вдалось максимально оптимізувати розмір і вагу трансмісії.

• Синхронний електромотор з постійними магнітами, що інтегрований у коробку передач. Електромотор видає пікову потужність 21 кВт (28 к.с.) та розвиває максимальний крутний момент 55 Нм, який доступний майже миттєво при натисканні педалі акселератора.

• Стартер з ремінним приводом, що також працює від мережі живлення з напругою 48 вольтів. Стартер у поєднанні з електромотором запускають бензиновий двигун зі стану холодного старту; також цей стартер використовується для швидких та плавних перезапусків бензинового двигуна під час руху в гібридному режимі.

• Літій-іонний акумулятор з робочою напругою 48 вольтів та з корисною ємністю 432 Вт-годин (номінальна ємність 890 Вт-годин). Акумулятор гібридної системи заряджається завдяки рекуперації або під час роботи бензинового двигуна. Зазвичай акумулятор гібридної системи встановлений під переднім лівим сидінням (на моделі Opel Grandland Hybrid акумулятор встановлений в нижній частині кузова), завдяки чому забезпечується оптимальний розподіл ваги та вдається зберегти незмінним весь корисний об’єм багажного відсіку.

• Дві окремі електромережі, що спільно працюють в одному автомобілі. По-перше, це електрична мережа низької напруги 12 вольтів, що живить звичайне обладнання – електричні скло-підіймачі, інформаційно-розважальна система, підігрів сидінь тощо. По-друге, це електрична мережа з напругою 48 вольтів, що використовується для живлення гібридної системи. Також варто відзначити перетворювач постійного струму для передачі електроенергії між двома мережами.

Opel Hybrid

Зрозуміло, що вся важлива інформація про роботу гібридної системи виводиться на інформаційний дисплей водія. Передбачено спеціальний індикатор потужності силового агрегату (замість тахометра в автомобілях зі звичайними двигунами), що поділяється на три окремі зони:

• POWER – гібридна система Opel Hybrid 48V забезпечує максимальну потужність, двигун внутрішнього згоряння та електромотор працюють разом;

• ECO – гібридна система Opel Hybrid 48V працює в режимі максимальної енергоефективності, бензиновий двигун та електромотор можуть працювати окремо один від одного, з плавними перемиканнями між ними;

• CHARGE – автомобіль сповільнюється, в цей час спрацьовує система рекуперації й електромотор працює у якості генератора, завдяки чому відбувається накопичення енергії для подальшого живлення гібридної системи Opel Hybrid 48V.

Нова гібридна установка Opel Hybrid 48V вже представлена на європейському ринку. Українське представництво бренду працює над тим, аби новинки з даним агрегатом з’явилися на нашому ринку уже в 2025 році.

Представлено найдешевший кросовер Opel: подробиці на ціни

Завдяки китайським технологіям: нова Toyota Corolla проїде 2100 км на одній заправці

Недодумали: що найбільше дратує у сучасних автомобілях

Додати коментар