Половина чи більше? Скільки енергії втрачають батареї електрокарів у мороз

0
925
Електрокари взимку
-->

40 різних електромобілів протестували у 20-градусний мороз. Метою випробувань було з’ясувати, наскільки за таких суворих умов падає віддача акумуляторів і знижується запас ходу.

Спочатку всі тестові автомобілі ще з вечора повністю зарядили. А рано-вранці вирушили маршрутом, який пролягав як міськими вулицями, так і автомагістралями.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО

Умови проведення випробувань були такими: режим руху – економічний, рівень рекуперації гальмівної енергії – максимальний, обігрів салону – 24 градуси за Цельсієм.

EV car in coldУ середньому електрокари за 20-градусного морозу втратили близько 50% запасу ходу. Швидше за все, ця величина ще більша, тому що в Китаї досі діє застарілий цикл NEDC, який дещо завищує оцінку.

Більшість з машин, які брали участь у випробуванні, не відомі в Україні, тому ми зробили вибірку з моделей, представлених на ринках Європи.

EV car in coldЗа запасом ходу, що залишився, вибірковий рейтинг виглядає так:

Лідирує кросовер Tesla Model Y, який зберіг 47% енергії, а з паспортних 594 кілометрів запасу ходу зміг проїхати лише 279,6 кілометра. Далі йдуть:

  • Audi e-tron (58,6%, 272,3 кілометра із 465)
  • Polestar 2 (48,2%, 246,6 кілометра з 512)
  • Porsche Taycan (54,6%, 226,2 кілометра з 414)
  • Tesla Model 3 (42,8%, 200,2 кілометра з 468)
  • Volkswagen ID.3 (38,91%, 167,3 кілометра з 430)

Щодо загального рейтингу, то переможцем випробувань з абсолютного пробігу став китайський електромобіль Weilai EC6, який проїхав 336,9 км при паспортній величині 615 кілометрів. У процентному ж співвідношенні найкращий результат показав бюджетник Wuling Hongguang Mini EV – 60,7% збереженого запасу ходу.

Чи вмикати кондиціонер взимку – спростовуємо вічні міфи

5 простих порад, як втримати автівку на снігу та льоду

Як уникнути запотівання скла в авто: прості поради

Додати коментар