Компанія Porsche доповнила модельний ряд SUV найпотужнішим в історії бренду позашляховиком Cayenne Turbo E-Hybrid.
Якщо раніше цей кросовер називався Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid і розвивав 680 кінських сил і 900 Нм крутного моменту, то тепер назву топверсії трохи скоротили. Проте новий Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid став ще сильнішим!
Бітурбомотор V8 4.0 форсований з 550 до 599 к.с.. А вбудований у восьмиступеневий “автомат” новий електродвигун розвиває 176 к.с. замість 136 к.с. у попередній версії. Загалом максимальна потужність гібридної силової установки тепер сягає 739 л. та 950 Нм.
Також збільшена місткість тягової батареї – з 14,1 до 25,9 кВт·год. Це дозволило збільшити дальність ходу в електричному режимі з 40-43 до 70-73 км. Заявлена витрата палива в комбінованому режимі становить 2 л на 100 км. Час прискорення до “сотні” у новинки скоротився з 3,8 до 3,7 с. Максимальна швидкість – 295 км/год.
Оновлений супер-гібрид запропонований як у стандартному кузові, так і у варіанті Coupe. І тільки для Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe тепер можна замовити набір GT Package. Він включає низку елементів, запозичених у негібридної модифікації Cayenne Turbo GT. Зокрема – шасі із зменшеним на 10 мм кліренсом та спортивними налаштуваннями.
Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid штатно оснащений пневматичною підвіскою (з двокамерними стійками) та електроннокерованим заднім диференціалом PTV Plus. Активні стабілізатори поперечної стійкості PDCC та повнокероване шасі – у переліку опцій.
В Україні новий Cayenne Turbo E-Hybrid вже доступний для замовлення. Вартість у дилерській мережі Porsche починається від 7 612 920 гривень (із ПДВ).
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Ford Mondeo перетворився на кросовер та отримав 288-сильний двигун
Спорткар на кожен день: Porsche 911 проїхав 1 000 000 км і не зламався