Презентовано найтонший складний смартфон у світі від Porsche: оголошено ціну

0
378
Honor Magic V2 RSR Porsche Design
-->

Гаджет Honor Magic V2 RSR Porsche Design створений спільними зусиллями компанії Honor з дизайнерським підрозділом знаменитого автовиробника Porsche.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИ

Honor Magic V2 RSR Porsche Design – перший продукт співпраці Honor та Porsche Design, про партнерство яких було оголошено наприкінці минулого року. На корпусі новинки є фірмовий знак Porsche – спадна лінія даху, яку дизайнери компанії називають Flyline. Завдяки цьому створюється враження, ніби смартфон рухається на високій швидкості, навіть коли він нерухомий. Сам корпус виконаний зі скловолокна, як у спортивного автомобіля.

Honor Magic V2 RSR Porsche Design

Рамка смартфона виконана з магнієвого сплаву, а шарнірний механізм – з титанового сплаву. Завдяки використанню цих матеріалів вага смартфона становить лише 234 грамів, а товщина – всього 9,9 міліметра. Темно-сірий колір Agate Grey також запозичили з палітри автомобілів Porsche.

Honor Magic V2 RSR Porsche Design

Honor Magic V2 RSR Porsche Design заснований на процесорі Snapdragon 8 Gen 2 і оснащений двома екранами: зовнішнім 6,43-дюймовим OLED-дисплеєм з роздільною здатністю 2376×1060 точок і частотою 120 Гц та внутрішнім OLED-дисплеєм з діагоналлю 7 дюймів роздільною здатністю 2156×2344 пікселів та частотою оновлення 120 Гц. Акумулятор місткістю 5000 мА-год підтримує швидку зарядку потужністю 66 Вт.

Гаджет оснащений 16 Гбайт оперативної пам’яті та флеш-накопичувачем на 1 Тбайт. Модель має потрійну камеру: основну на 50 Мп з діафрагмою f/1,9, 20Мп камеру з діафрагмою f/2,4 та 2,5-кратним зумом та надширококутною 50Мп камеру з діафрагмою f/2.0 та автофокусом. Також є 16Мп селфі-камера з діафрагмою f/2.2.

Найтонший складний смартфон у світі Honor Magic V2 RSR Porsche Design вже надійшов у продаж в Китаї за ціною 15 999 юанів (близько $2250).

За кермо без документів: українським водіям буде достатньо смартфона

Недодумали: що дратує у сучасних автомобілях

Жодної механіки: Toyota виводить на ринок систему Steer-By-Wire

Додати коментар