За підсумками минулого року VW Golf втратив статус абсолютного європейського бестселера та посів лише дев’яту сходинку у переліку найпопулярніших нових легкових автомобілів.
Volkswagen Golf восьмого покоління, який дебютував у 2019 році, у технічному сенсі став еволюцією попередника. Але німці зажадали зробити його найпередовішим у плані цифровізації. Вийшло це в них невдало: забагато сенсорних клавіш, не надто зручне програмне забезпечення, погана ергономіка тощо.
Клієнти нововведень не оцінили, що не забарилося позначитися на продажах: за підсумками минулого року колишній абсолютний європейський бестселер посів лише дев’яту сходинку у переліку найпопулярніших нових легкових автомобілів – 88 754 проданих авто.
Попереду опинилися Tesla Model Y, Dacia Sandero, VW T-Roc, Peugeot 208, Opel Corsa, Renault Clio, Toyota Yaris Cross і навіть Fiat 500. Тому терміново знадобилося виправляти помилки.
За даними британського журналу Autocar, оновлений «восьмий» Golf вийде на ринок наступного року, коли модель відзначатиме свій піввіковий ювілей. Діагональ мультимедійного екрана збільшиться з 10,4 до 12,9 дюйма, а сам дисплей стане ближче до водія – для зручнішого доступу. Програмний інтерфейс спроститься, віртуальні кнопки збільшаться в розмірах. Сенсорні клавіші на кермі замінять на фізичні.
Електронних помічників водія побільшає, їх функціонал розшириться: зокрема, керувати автоматичним паркуванням можна буде через додаток у смартфоні. Крім того, для поліпшення керованості буде модернізована задня підвіска.
З екологічних міркувань оновлена модель втратить механічну коробку передач, гібридні версії eHybrid та GTE отримають 1,5-літровий турбований двигун EA211 Evo та електромотор нового покоління. Нова батарея у гібридів дозволить збільшити запас ходу на електротязі з нинішніх 62-80 км до 100 км. Звичайні бензинові та дизельні версії Гольфа будуть забезпечені стартер-генератором та невеликою буферною батареєю, у тому числі заряджені Golf GTI та Golf R.
Нагадаємо, що дев’яте покоління Volkswagen Golf буде вже повністю електричним і, ймовірно, отримає ім’я ID. Golf. А до 2033 року німецький бренд планує на європейському ринку повністю перейти на електрокари.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Volkswagen представив найпотужніший і найшвидший серійний Golf в історії
Volkswagen остаточно прощається з ДВЗ: названо дату і останню модель