Власники ввезених до росії за сірою схемою нових автівок зіткнулися з їх раптовим блокуванням.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляють джерела у великих дилерських центрах та станціях техобслуговування держави-агресора: “Нові машини під час обслуговування в несертифікованих сервісах перетворюються на “цеглу” та стоять “мертвим колом” у гаражах. До нас звертаються постраждалі”.
Проблема вже торкнулася машин марок BMW, Mercedes та Renault. Так, за словами джерела, при підключенні діагностичного обладнання до BMW X3 2023 року, яка офіційно не поставляється до росії, на панелі приладів загорілися всі значки разом — низький тиск у шинах, розряджений акумулятор тощо.
При цьому дилери використовують “альтернативний” софт, оскільки відключені від офіційної підтримки автовиробників: цього року концерни почали масово закривати росії доступ до своїх онлайн-сервісів. У серпні це зробив Mercedes-Benz, а потім BMW і Audi.
З блокуванням автомобілів частіше стикаються власники нових машин преміум-сегменту, оскільки здебільшого за сірими схемами ввозять саме дорогі автомобілі. Однак ризик при підключенні до несертифікованого обладнання є й у моделей масових марок, попереджають дилери.
Росіяни, які звикли їздити на зручних та комфортних автомобілях, раптом зрозуміли, що “не все так однозначно”. І грошима проблему вирішити не вдасться.
Оце так несподіванка: Євросоюз перестав пускати росіян на особистих авто
КрАЗ крутіший за Bentley: український військовий потролив росіянку