У далекому 1962 році Бренд Opel вперше заклав основу для історії успіху своїх моделей компактного класу – завдяки серійному запуску першого повоєнного автомобіля Opel Kadett з кодом-позначенням A.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Але керівництво Opel уже дивилося в майбутнє – і наступне покоління моделі Kadett з кодом-позначенням В, з’явилося всього через три роки, в 1965 році. Уже з самого початку продажів, автомобіль Opel Kadett B запропонував чотири варіанти кузова: дводверний або чотиридверний седан, тридверний караван-універсал, а також стильне купе. Певну «родзинку» мав і салон нового автомобіль: хоча попередник міг розмістити максимум чотирьох осіб, новий Opel Kadett B вперше був офіційно зареєстрований як п’ятимісний автомобіль, для варіантів з кузовом типу “седан”.
Крім того, новий Opel Kadett B суттєво збільшився в довжину – одразу на 18 сантиметрів – завдяки чому перевершив позначку в чотири метри. Колісна база та ширина автомобіля також дещо зросли, завдяки чому вдалось значною мірою покращити внутрішній простір салону. Нарешті, багажне відділення теж додало в об’ємі, причому одразу на 12 відсотків – і тепер об’єм багажника зріс до 337 літрів згідно з вимірюваннями за стандартами VDA. Також варто відзначити дуже місткий та практичний кузов типу «універсал», який зі складеними задніми сидіннями міг перевозити вантажі довжиною до 1,57 метра.

Автомобільні експерти були в захваті: автомобіль Opel Kadett B пропонував більше варіантів кузова, ніж раніше, а також був комфортнішим, просторішим, безпечнішим та потужнішим – і все це за додаткову плату всього в 100 німецьких марок! Рекламні гасла того часу, за допомогою яких Бренд Opel рекламував модель Kadett, цілком відповідали характеру автомобіля та ідеально відображали сприйняття покупців: новий Opel Kadett часто позначали як О.К. (мовляв, “Все добре”) або ж використовувалось гасло «Opel Kadett. Das Auto» (в перекладі «це Автомобіль», причому саме з великої літери А, що підкреслювало шанобливе ставлення людей до цього автомобіля).
У наступні роки саме Opel Kadett B став першим представником бренду Opel, що подолав позначку в мільйон проданих автомобілів! І цей успіх забезпечили кілька причин: різноманітність та універсальність гами версій – адже пропонувались кузови седан, універсал та купе – і також гучні спортивні досягнення легендарного Opel Rallye-Kadett.

Десятиліття успіху в класі компактних автомобілів, які Opel розпочав завдяки дебюту моделей Kadett A та Kadett B у 1960-х роках, сьогодні продовжує поточне покоління моделі Astra. Нове покоління Opel Astra все також зосереджено на пропозиції різноманітності для будь-якої мети та побажання клієнта: спортивний та елегантний хетчбек, максимально практичний та гнучкий універсал Sports Tourer, різноманітні комплектації.
Для вимогливих індивідуалістів: елегантний варіант Opel Kadett – історично відомий як окрема модель Opel Olympia. У вересні 1967 року з’явився Opel Olympia A – новий автомобіль, який був преміальним варіантом Opel Kadett B та дозволив Бренду Opel зайняти нішу між добре відомим компактним бестселером та великим автомобілем Opel Rekord.

З іншого боку – спорткар Opel Rallye-Kadett став справжнім об’єктом бажання для багатьох автолюбителів та шанувальників автоспорту. Адже саме з ним Бренд Opel міцно зайняв нішу доступних компактних спортивних автомобілів. Купе, яке візуально вражало матовим чорним капотом та декоративними смугами, спочатку було доступне з двохкарбюраторним 1,1-літровим двигуном потужністю 44 кВт (60 к.с.), а починаючи з 1967 року – навіть з об’ємним 1,9-літровим агрегатом! Завдяки появі нового двигуна потужність 66 кВт (90 к.с.), автомобіль міг розганятись до 170 км/год й непогано почуватись на цій швидкості, адже спеціально налаштоване спортивне шасі забезпечувало додаткову безпеку керування.

Статистика за 1968 рік доводить, наскільки популярним та успішним був Opel Rallye-Kadett: загалом беручи участь у 238 заходах, цей спорткар здобув 222 перемоги у своїх класах, а також заслужив 345 золотих та 287 срібних медалей.

В липні 1973 року успішна та цікава кар’єра Kadett B завершилася. Але до того часу він точно запам’ятався як справжній “народний автомобіль”, який продавався у понад 120 країнах світу. Водночас Opel Kadett B став не тільки “легендою імені себе”, але й став основою для інших вражаючих автомобілів – наприклад, відомий спорткар Opel GT побудований на спільній технічній платформі.
Таємничий Запорожець із мотором Renault для союзників України
Звірюга з 1970-х: автомобіль із 27-літровим двигуном, який не зміг злетіти