Новинка у 4,5 раза економніша за звичайний кросовер Honda CR-V шостого покоління з півторалітровим турбомотором та варіатором.
Компанія Honda розпочала продаж надекономічної версії кросовера CR-V. Кросовер шостого покоління вперше перетворився на гібрид, що підзаряджається від розетки. Про це повідомляє сайт Autohome.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Нагадаємо, що старті продажів Honda CR-V шостого покоління було запропоновано у двох модифікаціях: базовий кросовер зберіг турбомотор 1.5 у зв’язці з варіатором, у звичайного гібрида – силова установка на основі “атмосферника” 2.0, яка не вимагає заряджання від електромережі.
Щойно китайське спільне підприємство Dongfeng-Honda запустило на ринок більш економічний гібрид CR-V e:PHEV – бензоелектричну версію, яка потребує підзаряджання від розетки. Кросовер отримав модернізовану силову установку i-MMD на основі атмосферного 2,0-літрового двигуна, віддачу якого збільшено зі 146 до 150 кінських сил. Ще 184 “конячки” видаватиме електромотор.
Зросла й загальна ефективність системи: витрата пального за циклом WLTC скоротилася на 12 відсотків – з 1,84 до 1,61 літра пального на 100 кілометрів, а максимальна швидкість підвищилась зі 160 до 193 кілометрів на годину. Запас ходу на чистій електротязі становить 73 кілометри (+12% щодо попередника).
Гібрид, що заряджається, в 4,5 раза економніший за звичайну Honda CR-V шостого покоління з турбомотором 1.5 (193 сили, 245 Нм) і варіатором. Автовиробник пропонує гарантію вісім років або 150 тисяч кілометрів на електросистему (проводка, акумулятор, електродвигун).
Ціни на Honda CR-V e:PHEV у Китаї стартують з 245 900 юанів ($35,6 тисячі). Для порівняння базовий негібридний п’ятимісний кросовер коштує в Піднебесній 185 900 юанів ($27 тисяч), але він суттєво гірше оснащений. Згодом аналогічну силову установку мають отримати європейські версії моделі.
Лише $7300: Honda запропонувала дешевий електромобіль для малого бізнесу