На виставці електроніки Consumer Electronics Show в Лас-Вегасі дебютував електричний наступник BMW 3-ї серії. У короткометражному фільмі седан BMW i Vision Dee презентували дві голлівудські кінозірки – Арнольд Шварценеггер і Девід Хассельхофф.
Футуристичний середньорозмірний седан демонструє концепцію Digital Emotional Experience (“Цифровий емоційний досвід”). За розмірами BMW i Vision Dee можна порівняти з нинішньою «трійкою», але попри нетривіальний дизайн новинка зберегла основні фамільні риси баварського бренду – характерні “ніздрі” решітки радіатора, здвоєні фари та “вигин Хофмейстера”.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Серед інноваційних “фішок” – кузов, здатний змінювати колір, а також проєкційний екран здатний передавати інформацію на всю ширину лобового скла. За допомогою високотехнологічних датчиків на панелі приладів, водій сам вирішуватиме, скільки та якого контенту хоче бачити – від аналогової інформації до проєкції доповненої реальності, аж до входу у віртуальні світи.
Крім того, на концепт-карі дебютував новий голосовий асистент, який, за задумом, зможе навчатися манері спілкування у господаря автомобіля, щоб стати справжнім другом і однодумцем. Dee може виражати свої емоції не тільки голосом, але також “підморгуючи” матричними фарами та проецюючи анімований аватар на бічні скла.
Головним героєм рекламного ролика є знаменитий актор Арнольд Шварценеггер, у фільмі також з’являється Девід Хассельхофф, відомий по телесеріалах “Лицар доріг” та “Рятувальники Малібу”.
Арнольд доволі переконливо захищає старомодні автомобілі та техніку, тоді як цифровий помічник Dee висміює практично все, що той говорить. Зрештою, здається, вони погоджуються, що сучасний спосіб автомобільного життя – кращий.
Залишається лише додати, що ринковий дебют повністю електричного BMW 3-ї серії заплановано на 2025 рік. Чекати доведеться не так вже й довго.
Китай атакує: в Європі стартують продажі електрокросовера від Dongfeng