На шини, про які йде мова, не надається гарантія пробігу. Власник кіберпікапа Tesla Cybertruck стверджує, що ретельно дотримувався рекомендацій автовиробника.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт CarScoops, власник Tesla Cybertruck стверджує, що його шини на Tesla Cybertruck “закінчилися” вже після 6 251 милі (10058 км) з моменту покупки електричного пікапа. Згідно з записом на форумі TeslaCybertruckOwners, він дуже ретельно дотримувався вказівок Tesla щодо експлуатації шин.
Коли власник приїхав на шиномонтаж, працівники закладу повідомили йому, що його шини майже “мертві”. Краї блоків протектора дещо подрібнені по всій поверхні шини. І незалежно від глибини протектора гума сама по собі виглядає дуже пошкодженою. Такий знос зустрічається рідко.
Примітно, що На шини, про які йде мова (Goodyear Territory All-Terrain) не надається гарантія пробігу. Цілком імовірно, що проблема пов’язана з цим конкретним комплектом шин, але може бути простіша відповідь. Cybertruck дуже потужний та важкий – 845 кінських сил і 3,5 тонни Тому з легкістю “пережовує” шини при необачному водінні.
Щоб зберегти шини власникам Tesla Cybertruck доведеться повільніше прискоритися та повільніше гальмувати. До речі, Tesla Cybertruck – не єдиний електромобіль із такою проблемою. Понад рік тому власники пікапів Rivian повідомляли, що шини зносилися всього за 6000 миль.
Як тобі таке, Ілон Маск: впізнаєш “найбезпечніше” та “найміцніше” авто у світі?
Півроку не минуло: кіберпікапи Tesla іржавіють, попри те, що зроблені з нержавіючої сталі