Більшість автовиробників вважають, що впровадження нових екологічних норм є надто дорогим, поспішним та непотрібним.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє асоціація УкрАвтопром з посилання на агенцію Reuters. Новий екологічний стандарт Євро-7 має набути чинності в середині 2025 року для легкових автомобілів і в середині 2027 року для вантажівок і автобусів. Для автомобілів з ДВЗ він вимагає збереження заявлених екологічних характеристик протягом 10 років або 200 000 км пробігу, а вимоги до випробувань значно посилюються: збільшується розкид температур (від -10 до +45° C), швидкість, перепад висот та багато іншого. До того нові норми потребують безперервного визначення рівня викидів за допомогою бортової системи моніторингу.
Однак європейські автовиробники вважають, що впровадження норм Євро-7 є надто дорогим, поспішним та непотрібним. Топ-менеджер Volvo Cars Маттіас Йоханссон зазначив, що кінцевий термін до 2025 року не залишає “практично жодного розумного часу” для внесення змін у двигуни, а гендиректор Iveco Герріт Маркс назвав пропозиції “просто дурними”.
Керівник автогіганта Stellantis Карлос Таварес взагалі вважає, що ці правила “марні”, тому що автовиробники інвестують десятки мільярдів євро в електромобілі та починають поступово відмовлятися від ДВЗ. А Skoda буде змушена відмовитися від найбільш доступних моделей (Fabia, Scala і Kamiq), оскільки їх випуск стане економічно невигідним – це приведе до скорочення понад 10 000 робочих місць.
Європейська асоціація автовиробників (ACEA) заявила, що впровадження Євро-7 підніме ціни на нові автомобілі в середньому на 2000 євро. А за оцінками Європейської комісії, Євро-7 може збільшити ціни на автомобілі від €150 до €2600.
Все дорожче і дорожче: чому з ринку зникають дешеві автомобілі
Все дорожче і дорожче: чому з ринку зникають дешеві автомобілі
Skoda погрожує зняти з виробництва 3 моделі та закрити завод у Європі