Насамперед це стосується найбідніших країн Європи, але занепокоєння висловлюють і “локомотиви” автомобільного прогресу Старого Світу.
Про це повідомляє видання Automotive News Europe. Нагадаємо, що 29 червня на зустрічі в Люксембурзі після 16-годинної дискусії міністри довкілля з 27 країн Євросоюзу погодилися із забороною продажів автомобілів з ДВЗ починаючи з 2035 року. Заборона поширюється виключно на продаж нових автомобілів та фургонів із бензиновими та дизельними двигунами. Планується також оголосити поза законом продаж вживаних автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння – на радість нашим євробляхерам, бо все воно потече в Україну. Але остаточно рішення поки що не прийнято.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Але прискорений перехід на електромобілі загрожує серйозними економічними проблемами “бідним” країнам Європи – розгалуження зарядної інфраструктури вимагатиме багато коштів. У поширеному серед профільних відомств ЄС документі п’ять країн – Італія, Португалія, Словаччина, Болгарія та Румунія – закликають перенести термін стовідсоткового скорочення викидів CO2 (тобто заборону продажу машин із ДВЗ) з 2035 року на 2040 рік.
Більш того, серйозне занепокоєння висловлюють і найрозвиненіші країни Євросоюзу. Зокрема, Німеччина – найбільший автомобільний ринок ЄС. Четвертий у світі за величиною автовиробник Stellantis пророкує, що автомобільний ринок може впасти, якщо електромобілі не стануть дешевшими хоча б на 40 відсотків – поки що ціни ростуть. Європейська асоціація автовиробників теж виступає проти, побоюючись невизначеності в темпах розгортання мережі зарядних пристроїв.
Євросоюз офіційно заборонив бензинові та дизельні машини: оголошено термін
Робоча конячка чи спортсмен? Розсекречено салон серійного Tesla Cybertruck