Запас ходу електрокарів перевірили у реальних умовах: супертест

0
417
Запас ходу електрокара
-->

Наскільки реальний пробіг електромобіля відрізняється від паспортних даних показав порівняльний тест запасу ходу та витрат енергії сучасних електричних моделей.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Результати масштабного тесту оприлюднено на сайті Motor1. Випробування 11 моделей проходили на автомагістралі, що йде навколо Риму. Електрокари їздили доти, доки акумулятори не розрядилися майже повністю – зі 100% до 5%.

Запас ходу електрокара

Виявилося, що навіть найсучасніші електромобілі не дотягують до офіційних показників по запасу ходу, коли справа доходить до реальної експлуатації. Усі моделі показали суттєве падіння. В середньому запас ходу електромобілів у реальних умовах на 29% нижчий, ніж заявляють автовиробники.

Запас ходу електрокара

Запас ходу електромобілів у реальних умовах:

  1. Toyota bZ4X (батарея 64 кВт∙год): 249 км – заявлено 419 км (-40%)
  2. Lexus RZ (64 кВт∙год): 243 км – заявлено 406 км (-40%)
  3. Volkswagen ID.7 (77 кВт∙год): 400 км – заявлено 621 км (-36%)
  4. Lucid Air (112 кВт∙год) 571 км – заявлено 839 км (-32%)
  5. Fiat 600e (51 кВт∙год): 282 км – заявлено 409 км (-31%)
  6. Jeep Avenger (51 кВт∙год): 275 км – заявлено 401 км (-31%)
  7. Hyundai Ioniq 6 (74 кВт∙год): 476 км – заявлено 614 км (-22%)
  8. Tesla Model 3 (75 кВт∙год): 498 км – заявлено 629 км (-21%)
  9. BYD Seal (82,5 кВт∙год): 452 км – заявлено 570 км (-21%)
  10. Kia EV9 (96 кВт∙год): 448 км – заявлено 563 км (-20%)
  11. BMW i5 (81 кВт∙год): 489 км – заявлено 582 км (-16%)

Дорога економія: названо головну проблему електромобілів

Експерти оцінили запас ходу електрокарів взимку: дослідження

Цікаве дослідження: експерти порівняли пробіги електрокарів та автомобілів з ДВЗ

Додати коментар