Паливна криза в Україні призвела не лише до дефіциту та підвищення цін на пальне, а й до збільшення обсягів так званої “бодяги”.
Про це в коментарі виданню УНН повідомив начальник Головного управління Держспоживслужби в місті Києві Олег Рубан. Він нагадав, що Кабінетом міністрів, у зв’язку з воєнним станом, було накладено мораторій на перевірки якості пального.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
У зв’язку з цим на деяких АЗС вже виявлені шахрайські дії з пальним: “Через 2-3 місяці на автомобілях ми не зможемо їздити, якщо будемо використовувати те пальне, яке сьогодні фактично змішують з невідомою речовиною”.
За словами посадовця, у Кабінет міністрів України вже спрямована пропозиція щодо поновлення метрологічного контролю за точністю роботи заправних колонок, а також перевірок якості пального на АЗС.
Додамо, що і в довоєнні часи в Україні були серйозні проблеми з так званою бодягою. А зараз вони ще посилилися. Можемо констатувати, що прогноз експерта вже стає реальністю: у профільних телеграм-каналах українські водії повідомляють про перши випадки ремонтів, викликаних низькою якістю пального.
Привіт, бодяга: держава припинила контроль якості пального на АЗС
Проблему нестачі пального вирішено: оштрафовано 33 столичних АЗС
Незабаром не стане ДП: експерт оголосив про новий виток паливної кризи