Незнайомий позашляховик Isuzu, який може вас зацікавити

0
579
Isuzu – рамний позашляховик Mu-X

Легкова новинка Isuzu – рамний позашляховик Mu-X на базі пікапа D-Max. Чи знайде він чим потіснити Mitsubishi?

Марка Isuzu пересічним українським автомобілістам знайома погано. Позашляховики Trooper та Vehicross на наших дорогах – рідкісні птахи. Хіба що недавно пара компаній почала возити пікапи D-Max.

Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал

У легковому ж сегменті японці вже давно не грали, але нещодавно усунули прогалину позашляховиком Mu-X. Він побудований на базі пікапа, що відразу звужує коло конкурентів до одного – Mitsubishi Pajero Sport. Його головна перевага – передова трансмісія Super Select, що дозволяє їздити на повному приводі асфальтом. Зрозуміло, що за популярністю бренди стоять на протилежних полюсах. Але ж Isuzu теж із Японії і, значить, надійний.

Isuzu – рамний позашляховик Mu-XСидіння, на перший погляд, здалися зручними. Довжини подушки за азійською традицією не вистачає. Ситуацію рятує рідкісне на подібних машинах регулювання по куту нахилу. Є перфорація, яка полегшить їзду і в спеку, і взимку, коли водій вдягнений у теплий одяг і теж пітніє.

Рама та передня підвіска на подвійних важелях у пікапа D-Max та у Mu-X однакові. Позаду передбачувані відмінності: ресори вантажівки замінили на пружини. З ними й хід м’якший, і звички кращі. У задніх арках стоять фетрові підкрилки, металом проступає лише рама.

Спереду – невеликі пластмасові вкладки на зовнішній стороні, а в глибині велика кількість пофарбованого металу. Але знавці запевняють: аналогічне рішення було ще на попередньому поколінні пікапа D-Max. І жодних претензій за роки експлуатації.

Isuzu – рамний позашляховик Mu-XПриладову панель взяли від пікапа та оздобили декором. Матеріали недорогі, хоч майстерно приховують це. В результаті салон не справляє враження ані бюджетного, ані застарілого. Клавіші та інша фурнітура сучасна. І навіть «рояльним лаком» салон не забули напхати за останньою поганою модою.

Медіасистема, як це часто буває на японських моделях, «відірвана» від машини. У ній наявні лише її власні налаштування, а за автомобільними потрібно лізти у меню комбінації приладів. Однак швидкодія непогана, є протоколи Android Auto та Apple Carplay. На фото топова мультимедійка з екраном 9 дюймів. У початковій комплектації монітор 7-дюймовий, але функціонал нічим не відрізняється.

Isuzu – рамний позашляховик Mu-XНа другому ряду місця вдосталь, хоча сидиш із задертими колінами. З незвичайного – розетка на 220 В та окремий кондиціонер із стельовими дефлекторами. Третій ряд придатний і для дорослих: Mu-X з повним правом називається семимісним. Усі сидіння складаються на рівну поверхню.

Isuzu – рамний позашляховик Mu-XIsuzu Mu-X на фотографіях здається значно меншим, ніж у реальності. Як тільки бачиш його наживо, дивуєшся: велетень! При габаритах 4850х1870х1875 мм і колісній базі 2855 мм він більший, ніж Pajero Sport. Маса Isuzu – 2265 кг у максимальній комплектації. А ось для пікапа Mitsubishi заявлено 2095 кг. Разом з більш просунутою трансмісією, яка вміє адаптуватися до покриття під колесами, це обіцяє перевагу на бездоріжжі. Втім, поки що це теорія, і ми обов’язково порівняємо машини очно.

Isuzu Mu-X збирають у Таїланді. За нашими уявленнями – машина «південна». Під експортні ринки, зрозуміло, проведено доопрацювання. Встановили акумулятор збільшеної місткості та обігрів клапана вентиляції картера. Хром, запевняють, і так добре захищений від шкідливих впливів.

Підвіска з кліренсом 235 мм, звичайно, ніякої адаптації під наші умови не потребує. А от догрівач дизеля не завадив би.

Isuzu – рамний позашляховик Mu-XДвигун 4JJ3 (190 к.с., 450 Н·м) – найбільшого в класі об’єму, 3,0 л. Після втечі з ринку Амарока та Х-класу з трилітровими «шістками» більше за 2,8 л у нас ніхто не пропонує. Але в Isuzu циліндрів лише чотири. Мотор працює і на пікапі D-Max, і на вантажівках. Мільйонник? Мабуть. Звичайно, лити в нього тепловозну солярку не варто, але окремий форс-мажор із поганим пальним двигун повинен пережити легко. Екологічний клас в нього Євро-5, сечовину заливати не потрібно. Ще один плюс – міжсервісний інтервал 20 000 км. Втім, у наших умовах їздити 20 000 км на одній оливі – це надто довго.

Поки незрозуміло, чи ми побачимо Isuzu Mu-X в Україні у скільки-небудь масових кількостях. Ймовірно, нинішні імпортери пікапів завезуть кілька машин для проби ринку (і якщо товар, як то кажуть, піде, то почнуть постачати їх активніше). Хтось наважиться замовити машину самостійно – зараз це не проблема. У будь-якому випадку, справжні міцні позашляховики такого штибу у нас люблять, і своїх покупців в Україні Mu-X знайде запросто.

Незабаром на конвеєрі: Toyota показала електричного спадкоємця FJ Cruiser

Кубик у квадраті: Mercedes показав найпозашляхову версію G-Class. Відома ціна

SsangYong представив новий бюджетний кросовер. Оголошено ціни

Додати коментар