Дефіцит пального на українських заправках викликало не лише знищення нафтопереробних заводів та нафтобаз, а й держрегулювання цін, яке зробило імпорт палива збитковим.
Про це на брифінгу в Медіацентрі Україна-Укрінформ повідомив директор консалтингової групи “А-95” Сергій Куюн. На думку експерта, Україна уже пройшла пік паливної кризи та ринок почав оживати. Серед іншого, нормалізації постачання бензину і дизпалива сприяє скасування державного регулювання цін на пальне.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Крім того, кількість імпортерів, що поставляють пальне, тільки з початку травня зросла вдвічі. “Ціна бензину в 52-55 грн/літр і дизпалива в 58-60 грн/літр, що склалася на сьогодні, є точкою рівноваги для ринку. Але з поступовим надходженням нових обсягів нафтопродуктів ціни на них можуть знижуватися”, – вважає Сергій Куюн.
За прогнозом експерта, на постачання мінімально необхідних обсягів споживання пального України вийде до липня. Наразі найкраща ситуація із дизпаливом та скрапленим газом. З подоланням дефіциту бензину поки є складнощі через недостатню пропозицію. Проблема вирішується через розширення кола пошуку постачальників – у травні до України прибули партії пального навіть із Бельгії.
Пальне вже не потрібне: в Україні почали перевіряти АЗС щодо завищення цін
Наскільки дорого обходяться черги на АЗС кожному українцю: розрахунок експертів
Привіт, бодяга: держава припинила контроль якості пального на АЗС