Експериментальний ЗАЗ-1102 “Перспектива” створювалася на зміну “Запорожцю”. Загалом збудували три прототипи, з яких лише один зберігся до наших часів.
Про це розповіло видання Фокус. Роботи над проєктом розпочалися у 1973 році та для свого часу він був справді передовим. За прикладом іноземних аналогів Audi 50 і Ford Fiesta його зробили передньомоторним та передньопривідним.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ
ПРО АВТО
Габарити дводверного купе були близько ЗАЗ-968 3,7х1,54х1,37 метра, а маса не перевищувала 700 кілограмів. У конструкції використано багато вузлів та агрегатів ВАЗ-2101. Саме цей прототип оснащений двигуном Renault і коробкою передач Audi, але для серійної моделі готували двигун Мелітопольського заводу.
Автомобіль проєктували на зміну “Запорожцю”, але в серію він не пішов. Проте проєкт передньомоторного ЗАЗ продовжили розвивати та згодом він еволюціонував до “Таврії”, яка зберегла позначення ЗАЗ-1102.
До наших днів зберігся лише один ЗАЗ “Перспектива”, який зберіг випробувач Запорізького автозаводу Іван Кошкін. Раритетний автомобіль пройшов реставрацію та став частиною нової виставки у Дніпрі до Дня Незалежності України.
Таємничий Запорожець із мотором Renault для союзників України
Жодної поломки: рятуючись від війни українець проїхав на старенькій Таврії 2250 км