Експерти провели масштабне опитування серед 330 тисяч власників бензинових, дизельних, а також електрифікованих машин.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Наразі у світі стрімко зростає кількість електрифікованих автомобілей: гібридів, гібридів, що підзаряджаються (PHEV) та електрокарів (EV). Фахівці поважного видання Consumer Reports дослідили надійність різноманітних транспортних засобів.
Експерти провели опитування серед 330 тисяч власників бензинових, дизельних, а також електрифікованих машин, випущених з 2000 по 2023 рік. З’ясувалося, що…
- Транспортні засоби з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) мають 17 потенційних проблемних зон.
- В електромобілів може бути до 12 проблемних зон. Традиційних проблем ДВЗ, наприклад, з двигуном і трансмісією, немає.
- У гібридів є 19 потенційних проблемних зон: 17 від транспортних засобів із двигуном, а також електродвигуна та акумулятора електромобілів.
- Гібриди, що підключаються до електромережі (PHEV), можуть відчувати всі 20 проблемних зон: 17 від транспортних засобів із ДВЗ, а також електродвигун, допоміжний акумулятор та система заряджання.
Логічно припустити, що електромобілі знаходяться у виграшному становищі – через простоту конструкції та меншу кількість деталей, що рухаються. Але дослідження виявило, що електромобілі ламаються майже на 80 відсотків частіше, ніж машини з ДВЗ! Ще гірші справи у машин з плагін-гібридною системою – ламання таких автівок відбуваються на 146 відсотків частіше. А от у класичних гібридів надійність виявилася несподівано вища за машини з ДВЗ.
З усім тим експерти сподіваються, що із застосуванням більш сучасних технологій, у майбутньому надійність електрифікованого транспорту має підвищитись.
Цікаве дослідження: експерти порівняли пробіги електрокарів та автомобілів з ДВЗ