Експерти страхової компанії AXA провели дослідження, в рамках якого проаналізували аварії з електрокарами.
Французька страхова компанія AXA вивчала особливості аварій за участю електромобілів. В основу дослідження були покладені результати краш-тестів популярних автомобілів, а також власний досвід компанії.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
У результаті з’ясувалося, що автомобілі з класичним ДВЗ менш небезпечні для пасажирів під час зіткнення. Крім того, вони суттєво дешевше обходяться страховикам. Річ у тому, що у більшості електрокарів акумулятор розташований у нижній частині кузова, тому будь-які механічні пошкодження днища або навіть порогів при зіткненні можуть призвести до дуже дорогого ремонту.
Основна небезпека від електрокарів криється в дуже високому крутному моменті, через що водії різко прискорюються і часом втрачають керування при подальшому гальмуванні. Саме з цієї причини електрокари найчастіше стають винуватцями аварій.
Що стосується ризику займання експерти навпаки заявили, що він вкрай низький як в автомобілів з ДВС, так і в електрокарів — за статистикою лише п’ять автомобілів із 10 тисяч загоряються внаслідок зіткнення.
Ще одна цікава особливість автомобілів “на батарейках”: у них частіше пошкоджуються шини – через збільшену вагу.
В Україні з’явився китайський електрокросовер із запасом ходу 400 км
Власники електрокарів Tesla оголошують голодування. Жаліються Ілону Маску