На Паризькому авіасалоні в Ле-Бурже відбулася світова прем’єра абсолютно нового Renault Rafale.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Новинка з авіаційним іменем побудована на найсучаснішій версії платформи CMF-CD. Габарити нового флагманського купе-кросовера становлять 4710х1860х1610 мм при довжині колісної бази 2,74 метра. Автомобіль вагою близько 1650 кілограмів має дорожній просвіт у 180 міліметрів.
Заднє лобове скло нахиляється на 17 градусів, що є оптимальним для аеродинамічної ефективності. І робить задні склоочисники непотрібними, що зберігає лінію автомобіля чистою.
Дизайн Renault Rafale втілює нову візуальну концепцію бренду від Жиля Відаля, яка дебютувала в концепті Scenic Vision і вперше застосована у дорожньому автомобілі New Clio у 2023 році. Дизайн радіаторної решітки, що має дуже складну структуру, був створений за допомогою штучного інтелекту в програмі параметричного моделювання.
Новий Renault Rafale – це перший у світі автомобіль, салон якого оздоблено фарбованою пробкою та сланцем. Довга 2,74-метрова колісна база автомобіля забезпечує комфортний радіус колін ззаду 302 мм. Відмітимо також дуже місткий багажник об’ємом 647 літрів.
Цифровий салон Renault Rafale з технологією OpenR складається з двох суміжних екранів, розташованих у формі літери L: 12,3-дюймова панель приладів (1920×720 пікселів, альбомний формат) та вертикальний сенсорний дисплей діагоналлю 12 дюймів посередині консолі (1250×1562 пікселів, книжковий формат). Візуальний інтерфейс мультимедійної системи OpenR Link також є абсолютно новим.
Дані про швидкість автомобіля, активні системи допомоги водієві, попередження про перевищення швидкості та напрямок руху проєктуються безпосередньо на лобове скло завдяки великому 9,3-дюймовому дисплею на лобовому склі – це дозволяє водію повністю зосередитися на дорозі. Модель оснащено 32 сучасними системами допомоги водієві (ADAS), розділеними на три категорії: водіння, безпека та паркування.
Дебютує Renault Rafale в передньопривідній версії з гібридною установкою потужністю 200 к.с., що складається з 1,2-літрової турбочетвірки та двох електромоторів. Невдовзі з’явиться повнопривідний 300-сильний гібрид (PHEV).
Виробництво моделі розпочнеться наприкінці цього року, у продаж на європейському ринку новий флагманський купе-кросовер Renault надійде навесні 2024 року.
Дешевше очікувань: нові подробиці про великого брата Renault Duster
Найдешевший електрокар від Renault став у 1,5 раза потужнішим. Названі ціни