Керівництво концерну Volkswagen вперше розглядає можливість закриття заводів у Німеччині, що призведе до припинення програми збереження робочих місць.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє агенція Reuters, керівництво Volkswagen вважає один великий автомобільний завод і один завод компонентів у Німеччині застарілими і вперше розглядає можливість закриття заводів у Німеччині, що свідчить про зростання цінового тиску з боку азійських конкурентів. Цей крок знаменує собою перше серйозне зіткнення між головним виконавчим директором Олівером Блюмом і профспілками, які мають значний вплив у концерні.
Головний фінансовий директор Арно Антліц виступить перед персоналом разом із керівником бренду Volkswagen Томасом Шефером на засіданні виробничої ради 4 вересня. Голова робочої ради Volkswagen Даніела Кавалло, член потужної профспілки IG Metall, заявила, що очікує, що генеральний директор Блюме також візьме участь у переговорах, додавши, що зустріч у середу буде “дуже незручною” для керівництва.
Кавалло стверджує, що керівництво прийняло “багато неправильних рішень” за останні роки, зокрема не інвестувало в гібриди або не поспішало в розробці доступних електричних автомобілів. Замість того, щоб закривати заводи, правління має зменшити складність і скористатися перевагами синергії в планах групи Volkswagen, сказала Кавалло.
Раніше аналітики називали заводи VW в Оснабрюку (Нижня Саксонія) та Дрездені (Саксонія) потенційними цілями для закриття. До речі, земля Нижня Саксонія є другим за величиною акціонером Volkswagen. Керівництво Volkswagen, де працює близько 680 000 співробітників, заявило, що також відчуває себе змушеним припинити свою програму гарантування робочих місць, яка діяла з 1994 року і запобігає скороченню робочих місць до 2029 року.
“Ситуація надзвичайно напружена, і її неможливо подолати простими заходами щодо скорочення витрат”, — сказав Шефер у заяві. Volkswagen є першим брендом, який пройшов скорочення витрат, націлене на економію 10 мільярдів євро до 2026 року, намагаючись оптимізувати витрати, щоб пережити перехід на електромобілі.
Volkswagen втратив майже третину своєї вартості за останні п’ять років, що зробило його найгіршим показником серед великих європейських автовиробників. Плани Volkswagen стали черговим ударом по канцлеру Німеччини Олафу Шольцу, чия тристороння коаліція зазнала різкої критики під час регіональних виборів у неділю, в результаті яких ультраправа партія “Альтернатива для Німеччини” виграла в одній землі та посіла друге місце в Саксонії.
Не зайшло: Volkswagen спрямує “електромобільний” бюджет на двигуни внутрішнього згоряння
Готується вийти на ринок: Volkswagen ID.4 перетворився на купеобразний кросовер
Схожий, але не Tiguan: представлено новий недорогий кросовер Volkswagen