Великий та могутній: ділимося враженнями від нового Nissan X-Trail

0
747
Nissan X-Trail
-->

Фари – бійниці, кузов – фортеця: Nissan X-Trail радикально змінив стиль. Паралелі із гладеньким та круглястим кросовером минулого покоління більше недоречні.

Чи то дизайнери Nissan більш прямолінійно та жорстко відображують сьогодення, чи то воно насправді стало саме таким? Новий вигляд добре відомої моделі настільки вразив тонкі душі деяких автомобільних журналістів, що вони поквапилися охрестити новий X-Trail виключно чоловічим кросовером.

Але ж тоді їм доведеться застосувати цей ярлик й до безлічі інших авто! Річ у тому, що саме такий стиль зараз у тренді, саме у ньому малюють митці багатьох брендів, від Hyundai до Lexus. І якщо вже X-Trail, немов скеля, височіє над Juke та Qashqai, що заважає жінкам знайти омріяний спокій у його мужній тіні? Тим паче, що саме жінки стають дедалі активнішими покупцями автомобілів в Україні – із цілком зрозумілих причин.

Nissan X-Trail Новий Nissan X-Trail насправді дуже подобається жінкам. Він навіть отримав титул найкращого великого SUV 2023 року у Woman’s World Car of Year – жіночому варіанті загальновідомого автомобільного конкурсу. То ж можемо дійти ґрунтовного висновку, що перед нами – справжнісінький унісекс на 5 чи 7 місць, та переходити до його інших чеснот.

Як і молодший Qashqai, X-Trail відтепер – тільки гібридний, але це визначення радикально відрізняється в залежності від того, з якого боку цінової лінійки ви дивитеся на цей кросовер.

Nissan X-Trail Її перша половина, що номінально стартує з позначки 1 235 220 грн, належить м’якому гібриду MHEV. Йому теж є, чим пишатися, бо під його капотом працює силовий агрегат 1,5 VC-Turbo. Ми вже детально розповідали про цей двигун у тесті Nissan Qashqai, але ж коротко нагадаємо, бо воно того варте. Цей трициліндровий агрегат вміє змінювати свій робочий об’єм та ступінь стискання – від 8:1 до 14:1, а досягається це завдяки зміні у висоти підйому поршня (від 84 до 88,9 мм), тобто зсування ВМТ. Це дозволяє мотору перемикатися з режиму максимальної економії до режиму максимальної віддачі за лічені долі секунди.

Але ж у м’якому гібриді цей незвичайний двигун має звичного посередника – варіатор Xtronic, через який обертальний момент й потрапляє до коліс. До речі, виключно до передніх, бо MHEV не може бути повнопривідним. То ж якщо бажаєте збільшити долю незвичайного у своєму X-Trail та мати можливість обрати повний привід, вам – до другої половини прайс-листа, яка починається з 1 523 990 грн.

Nissan X-Trail Тут ви одразу стикнетеся із поняттям e-Power, яке означає, що вищезгаданий двигун працює виключно як генератор та є постачальником струму для електромотора, який вже безпосередньо й обертає колеса. Так, теж передні, як у випадку із Qashqai e-Power. Але на відміну від Qashqai, X-Trail може додати до технології e-Power ще й систему повного приводу e-4orce. Така можливість коштує від 1 647 290 грн та заслуговує на увагу.

Система e-4orce цікава насамперед тому, що позбавлена артефактів минулого, як-то муфт, карданів та інших складних й важких залізяк. Пам’ятаєте, як доводилося викручуватися інженерам, щоб зробити традиційні системи повного приводу більш економічними? Спочатку навчилися підключати другу вісь виключно за потреби, потім – навіть відключати кардан! І все – заради того, щоб зекономити бодай декілька зайвих крапель пального.

Nissan X-Trail Ці всі відчайдушні кроки цьому Ніссану вже не потрібні. Бо новий повнопривідний X-Trail не має ані муфт, ані карданів. Лишень два електромотори, один з яких (150 кВт, 330 Нм) обертає передню вісь, а інший (100 кВт, 195 Нм) – задню.

Що отримав з цього водій? По-перше, неабиякі позашляхові здібності, бо нова система реагує на нюанси покриття значно швидше та зможе вивезти X-Trail навіть із глибоких піщаних пасток.

Nissan X-Trail По-друге, повнопривідний X-Trail став дійсно повнопривідним навіть на асфальті. Бо попередник на твердому покритті не дуже охоче підключав задню вісь: згідно з даними індикатора розподілу обертального моменту, вона отримувала максимум 10% навіть у складних поворотах, що не дуже добре позначалося на керованості.

У новому X-Trail навіть не потрібно шукати цей індикатор у меню цифрової панелі приладів. Бо той момент, коли до роботи приєднується задня вісь, дуже легко відчути. Відтепер проходити затяжні повороти можна швидше та безпечніше, бо задня вісь нібито «підкручує» автівку у віраж, позбавляючи кросовер ефекту недостатньої обертаності.
Загальна потужність у 213 к.с. наділяє X-Trail неабиякою динамікою: розігнатися до сотні можна за 7 секунд. То ж ви майже напевно будете першим при старті за світлофора, якщо… натиснете на акселератор десь за секунду до того, як загориться зелений!
Якщо відкинути жарти, то треба звернути уваги на одну особливість: попри свою потужність, X-Trail не любить, коли водій різко втискає педаль газу у підлогу.

Nissan X-Trail Кросовер нібито замислюється та питає: ти певен? Чи справді нам треба таке робити? Якщо прислухатися до нього та обходитися з акселератором обережніше, натискаючи плавніше, то ані у динаміці не втратиш, ані зайвого пального не спалиш: споживання у місті легко знижується з 9-10 літрів до 6-7.

Економічність – не єдина чеснота нового X-Trail. Він швидко та точно відкликається на поворот керма, демонструє впевненість у поворотах. Кросовер відчувається дуже комфортним, та й дорожні шуми не досаждають, бо звукоізоляція тут на дуже високому рівні.

Nissan X-Trail Як, до речі, й оснащення. Спочатку максимальна ціна за топовий X-Trail у комплектації Tekna+, а це, на хвилиночку, 2 081 510 грн, трошки шокує. Але ж придивившись, розумієш, що за ці гроші пропонують великий кросовер на 7 місць, оснащений майже усім, що тільки можна побажати – аж до камери кругового огляду, проєкційного дисплея, шкіри преміальної якості.

Не треба 7 місць? Можна взяти таку ж комплектацію на 5-ть, та зекономити понад тридцять тисяч гривень. Можете відмовитися від натуральної шкіри в оздобленні та функції нахилу бічних дзеркал при русі заднім ходом? Зекономите орієнтовно 120 тис. грн, обравши комплектацію Tekna.

Nissan X-Trail Не хочете диски на 19 та зможете жити без системи адаптивного дальнього світла й аудіо від Bose? Беріть цей кросовер у комплектації N-Connecta за 1 756 200 грн (повний привід) або за 1 632 900 грн (передній). І так далі. Зауважимо лишень, що X-Trail оснащений світлодіодними фарами та ліхтарями, безліччю систем безпеки (включаючи систему контролю сліпих зон), датчиками світла й дощу, та бічними дзеркалами із підігрівом та електрорегулюванням навіть у базовій комплектації Visia.

Хоча радимо все ж орієнтуватися хоч би на N-Connecta, бо нова цифрова панель приладів діагоналлю 12,3” та такий же сенсорний дисплей – це не те, на чому варто економити.

НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Майже електрокар: тест-драйв незвичайного Nissan Qashqai E-Power

Незвична новітність, звичайна надійність: тест-драйв нового Suzuki S-Cross

Toyota Corolla Cross краща за RAV4? Розказуємо та показуємо

Додати коментар