Фари – бійниці, кузов – фортеця: Nissan X-Trail радикально змінив стиль. Паралелі із гладеньким та круглястим кросовером минулого покоління більше недоречні.
Чи то дизайнери Nissan більш прямолінійно та жорстко відображують сьогодення, чи то воно насправді стало саме таким? Новий вигляд добре відомої моделі настільки вразив тонкі душі деяких автомобільних журналістів, що вони поквапилися охрестити новий X-Trail виключно чоловічим кросовером.
Але ж тоді їм доведеться застосувати цей ярлик й до безлічі інших авто! Річ у тому, що саме такий стиль зараз у тренді, саме у ньому малюють митці багатьох брендів, від Hyundai до Lexus. І якщо вже X-Trail, немов скеля, височіє над Juke та Qashqai, що заважає жінкам знайти омріяний спокій у його мужній тіні? Тим паче, що саме жінки стають дедалі активнішими покупцями автомобілів в Україні – із цілком зрозумілих причин.
Як і молодший Qashqai, X-Trail відтепер – тільки гібридний, але це визначення радикально відрізняється в залежності від того, з якого боку цінової лінійки ви дивитеся на цей кросовер.
Але ж у м’якому гібриді цей незвичайний двигун має звичного посередника – варіатор Xtronic, через який обертальний момент й потрапляє до коліс. До речі, виключно до передніх, бо MHEV не може бути повнопривідним. То ж якщо бажаєте збільшити долю незвичайного у своєму X-Trail та мати можливість обрати повний привід, вам – до другої половини прайс-листа, яка починається з 1 523 990 грн.
Система e-4orce цікава насамперед тому, що позбавлена артефактів минулого, як-то муфт, карданів та інших складних й важких залізяк. Пам’ятаєте, як доводилося викручуватися інженерам, щоб зробити традиційні системи повного приводу більш економічними? Спочатку навчилися підключати другу вісь виключно за потреби, потім – навіть відключати кардан! І все – заради того, щоб зекономити бодай декілька зайвих крапель пального.
Що отримав з цього водій? По-перше, неабиякі позашляхові здібності, бо нова система реагує на нюанси покриття значно швидше та зможе вивезти X-Trail навіть із глибоких піщаних пасток.
У новому X-Trail навіть не потрібно шукати цей індикатор у меню цифрової панелі приладів. Бо той момент, коли до роботи приєднується задня вісь, дуже легко відчути. Відтепер проходити затяжні повороти можна швидше та безпечніше, бо задня вісь нібито «підкручує» автівку у віраж, позбавляючи кросовер ефекту недостатньої обертаності.
Загальна потужність у 213 к.с. наділяє X-Trail неабиякою динамікою: розігнатися до сотні можна за 7 секунд. То ж ви майже напевно будете першим при старті за світлофора, якщо… натиснете на акселератор десь за секунду до того, як загориться зелений!
Якщо відкинути жарти, то треба звернути уваги на одну особливість: попри свою потужність, X-Trail не любить, коли водій різко втискає педаль газу у підлогу.
Економічність – не єдина чеснота нового X-Trail. Він швидко та точно відкликається на поворот керма, демонструє впевненість у поворотах. Кросовер відчувається дуже комфортним, та й дорожні шуми не досаждають, бо звукоізоляція тут на дуже високому рівні.
Не треба 7 місць? Можна взяти таку ж комплектацію на 5-ть, та зекономити понад тридцять тисяч гривень. Можете відмовитися від натуральної шкіри в оздобленні та функції нахилу бічних дзеркал при русі заднім ходом? Зекономите орієнтовно 120 тис. грн, обравши комплектацію Tekna.
Хоча радимо все ж орієнтуватися хоч би на N-Connecta, бо нова цифрова панель приладів діагоналлю 12,3” та такий же сенсорний дисплей – це не те, на чому варто економити.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Майже електрокар: тест-драйв незвичайного Nissan Qashqai E-Power
Незвична новітність, звичайна надійність: тест-драйв нового Suzuki S-Cross