Форд Фокус довгий час залишався однією з найбільш масових машин серед вітчизняних автолюбителів, та й зараз чимало Фордів колесять по дорогах країни.

Безсумнівно, така народна любов має під собою об’єктивні підстави, і сьогодні ми детально розберемо, чим саме приваблює покупців Фокус і на які моменти варто звернути пильну увагу при покупці, щоб обійтися без сюрпризів. До речі, про сюрпризи. Багато букмекерських контори пропонують своїм гравцям бонуси при реєстрації, а для того, щоб більш детально ознайомитися з нюансами і особливостями надання бонусів не зайвим буде відвідати даний сайт.

Багатьом автолюбителям Ford Focus сподобався, в першу чергу, звичайно ж, багатою комплектацією, причому додаткові опції можна було вибрати на свій смак. Взагалі, оснащення у Фордів відмінне. У максимальній комплектації тут буде обігрів лобового скла, круїз-контроль, двозонний клімат-контроль, повний електропакет, датчики дощу і світла і інші не менш приємні опції. З технічної точки зору машина також виявилася вдалою. Задня підвіска забезпечує відмінний комфорт, зберігаючи при цьому відмінну керованість. Виявився Фокус досить просторим і по салону, при цьому за габаритами машина аж ніяк не гігант.

Ford_Focus

Варіантiв кузовів у Фокусів чимало, однак, найбільш популярні версії це, звичайно ж, хетчбеки і седани. Набагато рідше купують універсали, а для любителів екзотики є заряджена версія купе. Гамма моторів на Фордах також досить різноманітна. Найбільш малопотужний 1.4 мотор хоч і надійний, але явно не розрахований для такої маси. Далі йдуть два мотора об’ємом 1.6. По суті, ці два силові агрегати однакові по конструкції, але оскільки на другому додали фазообертачi, потужність піднялася до 115 кінських сил. В цілому, саме 1.6 мотори і вважаються найбільш надійними і безпроблемними. А ось про 1.8 сказано чимало, причому далеко не завжди в позитивному ключі. Багато власникiв скаржаться на підвищений апетит до маслу і відзначають не найвищу надійність, в той час як інші їздять без будь-яких проблем. Топовий двигун 2.0 дозволяє машині їхати досить бадьоро, причому витрата пального не дуже сильно буде перевищувати більш малопотужні двигуни. В цілому, мотор досить непоганий, втім, знову ж таки, іноді присутній масложор.

Ford_Focus

Не зайвим буде звернути увагу і на стан приводів, хворе місце в фокус. Вібрація при розгоні вірна ознака зносу внутрішніх шарнiрiв, а міняти вузол краще в зборі з приводним валом. Коштує досить недешево, проте комфорт набагато важливіше. Будь-яких нарікань немає і по коробкам. Як автомат, так і механіка при належному догляді здатні проїздити чимало тисяч кілометрів. Комфортна задня підвіска обійдеться дуже недешево в ремонті, оскільки конструктивно складніше, ніж передня. Однак, в першу чергу, увагу варто звернути на кузов. Якщо машина їздила по регіонам, де дороги регулярно посипалися реагентами, варто ретельно оглянути днище і силові елементи на предмет корозії.

Форд Фокус 2 дійсно вдалий автомобіль, і в справному стані здатний возити свого господаря з відмінним комфортом. Однак, знайти дійсно живий і гідний екземпляр досить непросто. Хороші машини, як відомо, рідко коли продають, тому вибирайте ретельно і не поспішайте.

Попередня статтяУкраинская полиция взялась за старое
Наступна статтяМини-RAV4: что известно о самом дешевом кроссовере Toyota

Додати коментар