У Верховній Раді України пропонують в декілька разів підвищити штрафи для водіїв та запровадити покарання для пасажирів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
17 квітня у Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №9210, що передбачає посилення відповідальності за порушення правил безпечної експлуатації транспортних засобів. Автори документа посилаються на те, що однією з причин виникнення ДТП може бути керування автівками, які мають технічні несправності, самовільно чи технічно погано переобладнані, не відповідають технічним параметрам виробника. Хоча за офіційною статистикою Національної поліції частка таких випадків не перевищує 1% від загальної кількості аварій.
Законопроєктом передбачається зростання штрафу за керування автівками, які мають технічні несправності, самовільно чи технічно погано переобладнані, у 2,5 раза, тобто до 850 грн. Зараз він становить 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто 340 грн. Таке саме порушення, але з використанням транспорту для перевезення пасажирів, вантажу або в іншій господарській діяльності, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1700 грн (замість 680 грн). За керування машиною без чинного сертифіката відповідності технічним нормам передбачено штраф у 850 грн.
Суттєво посилиться й покарання за систематичні порушення. Тож у разі трьох і більше порушень за рік, або якщо внаслідок будь-якого з них сталась аварія – на водія чекає потрійний штраф, тобто 2550 грн за керування несправним авто або 5100 грн за несправне авто для перевезень, з позбавленням права управління на строк до шести місяців та з конфіскацією транспорту або без неї.
Також депутати хочуть заборонити експлуатацію транспортних засобів, ввезених з-за кордону, які не мають документів, що засвідчують відповідність авто вимогам технічних регламентів (від Євро-2 до Євро-6) та екологічних норм. Ввезення на митну територію України та перша державна реєстрація транспорту відбуватиметься лише після надання зазначених документів.
Крім того, законопроєктом пропонується запровадити покарання для пасажирів, які не використовують шоломи або ремені безпеки – штраф у сумі 510 грн (зараз відповідальність за непристебнутих пасажирів несуть виключно водії).
“Проєкт Закону не потребує проведення громадської антикорупційної та/або громадської антидискримінаційної експертизи”, – йдеться у Пояснювальній записці до законопроєкту.
За кілька хвилин: українець заробив у Польщі штрафів на 56 тисяч гривень
За кермо без документів: українським водіям буде достатньо смартфона
Таке враження, що наші депутатики дебіли… Вони не вкурсі, що в країні війна, люди без роботи, на нервах, так давайте їм ще додамо проблем.
Відчуття, ніби ці, сука, депутати просто не знають як же ще бабла з людей стягнуть. Усе мало. Як собі подвійні зарплати виписувать – так норм – 70 тис.грн/міс, а як простим людям зробить життя легшим – так ні
ЛЕДы у каждого второго, такси и обычные граждане перевозят детей без кресел,есть уникумы сажающие детей на переднее сидение, велосипедисты без шлемов и светоотражателей, пешеходы как тараканы лезут на дорогу и тд.Может хватит писаниной заниматься? Может начнете исполнять законы которые уже есть???
20-30 лет назад все ездили на велосипедах и не только без шлемов, и по правилам или нет, и никого это не парило… а сейчас я должен покупать шлем только для того чтобы какой-то “дебил” в форме не наложил на меня штраф..? пусть сначала научатся исполнять те законы что есть – а потом будут писать новые, а то все это пиздеж для приезжих и выкачка бабла из народа…