Компанія Mercedes-Benz, слідом за своїми запеклими конкурентами BMW та Tesla, обмежила деякі функціональні можливості у своїх автомобілях. Щоб пізніше розблокувати їх за окрему плату.
Як повідомляє телерадіокорпорація BBC, Mercedes вводить послугу онлайн-підписки Acceleration Increase в США, щоб пришвидшити швидкість своїх електромобілів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
За підписку вартістю 1200 доларів на рік відкриється доступ до режиму водіння Dynamic Drive. Він підвищує потужність двигуна на 20-24%, збільшує крутний момент та скорочує десь на секунду час розгону автівки до 100 км/год.
Наприклад Mercedes-EQ 350 зможе прискорюватися з місця до 100 км/год приблизно за 5,2 секунди, на відміну від 6,2 секунди без підписки. Ця пропозиція доступна власникам електромобілів Mercedes-EQ EQE та Mercedes-EQ EQS.
Вже відома перша реакція споживачів. Джек Маккеоун, президент Асоціації шотландських автомобільних письменників зауважив, що нова функція Mercedes “не дивує, але викликає розчарування”.
“Коли ви платите щомісячну передплату за телефон або широкосмуговий зв’язок, ви платите за те, щоб компанія постачала та підтримувала мережу передачі даних. Mercedes просить вас заплатити за апаратне забезпечення, яке вже встановлено у машині, і на якому він, імовірно, вже отримав прибуток, коли ви купували автомобіль”, — сказав він.
Нагадаємо, що у липні з негативною реакцією автомобілістів зіткнувся BMW, коли оголосив, що клієнти повинні платити $18 щомісяця, щоб розблокувати підігрів сидінь і керма у своїх автомобілях. А в грудні 2021 року Toyota оголосила, що стягуватиме з деяких водіїв 8 доларів на місяць за дистанційний запуск своїх автомобілів за допомогою брелока.
У 2019 році Tesla представила “Acceleration Boost”, за допомогою якого її електрокари розганяються до “сотні” на півсекунди швидше за одноразову плату в розмірі 2000 доларів. А цього літа почала брати гроші з водіїв за використання навігатора на машинах ранніх років випуску.
Підписка на Acceleration Increase вказана як “незабаром” на вітрині магазину Mercedes у США, без точної дати її запуску.