Компактний паркетник Ford Puma несподівано отримав ще одну спортивну версію – вона вже презентована на європейському ринку.
Про це повідомляється на офіційному сайті американського автовиробника. Зовні новий Ford Puma ST Powershift майже не відрізняється від стандартного Puma ST, але техніка зовсім інша.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Якщо Ford Puma ST пропонується в Європі тільки з 1,5-літровою турботрійкою (200 сил, 320 Нм) та механічною КПП, то в нової спортивної версії ставку зроблено на 998-кубовий трициліндровий турбомотор EsoBoost, який працює у зв’язці з 7-ступеневим преселективним “роботом” з подвійним зчепленням та помірно-гібридною системою.
Турботрійка видає 170 кінських сил та 248 Нм крутного моменту, ще 10 “конячок” на прискорюванні додає 48-вольтовий стартер-генератор з ремінним приводом. Двигун розганяє кросовер до 100 км/год за 7,4 сек і витрачає всього 6,3 л/100 км у змішаному циклі – це на вісім відсотків менше, ніж в аналога з “механікою”.
Таким чином, двопедальна версія спортивної Пуми виявилась економнішею та дешевшою за оригінал, але трохи повільніше. Європейська філія Ford ще не розкрила ціну на Puma ST Powershift, але за чутками у Німеччині новинка коштуватиме від 34 тисячі євро.
Вживаний Ford Kuga: чи варто обирати турбований двигун та повний привід
Kia вперше показала новий флагманський кросовер: що в нього цікавого