Оприлюднено щорічний рейтинг вартості світових брендів Global 500, в якому враховано не лише фінансові показники, а й сприйняття їх споживачами.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Традиційний щорічний рейтинг оціночної вартості світових брендів Global 500 опубліковано агенцією Brand Finance. Перше місце серед усіх брендів очікувано посів Apple ($574,5 млрд).
Що стосується автомобільних брендів, найпопулярнішою серед них виявилася Toyota, яка посідає вісімнадцяту сходинку в абсолютному рейтингу – 64,7 млрд доларів. А загалом ТОП-10 найдорожчих автобрендів виглядає так:
- Toyota (18 місце) – $64,7 млрд
- Mercedes-Benz (23 місце) – $53 млрд
- Hyundai (29 місце) – $46,3 млрд
- Tesla (36 місце) – $43 млрд
- BMW (37 місце) – $42,5 млрд
- Porsche (40 місце) – $41,2 млрд
- Mitsubishi (43 місце) – $40,4 млрд
- Tata (60 місце) – $31,6 млрд
- Volkswagen (61 місце) – $31,4 млрд
- Honda (70 місце) – $28,3 млрд
Цікаво, що з китайських автовиробників до світового рейтингу Global 500 потрапив лише BYD (167 місце).
Автомобілі Toyota більше не найнадійніші у світі: несподіваний рейтинг
Кросовери вже не в тренді? Рейтинг найпопулярніших авто Європи
Від Ford до Nissan: автомобілі, які ми вже ніколи не побачимо