Геолог із Луцька: триосний ЛуАЗ-амфібія 6х6, про який ви не знали

0
734
ЛуАЗ-1901
-->

Спочатку машина призначалася для армійських потреб, але ближче до 90-х прийшла думка про її цивільне застосування – так з’явився ЛуАЗ-1901 “Геолог”.

Перший дослідний зразок ЛуАЗ-1901 збудували ще в 1984 році – задньомоторне компонування і 37-сильний двигун МеМЗ-967Б. Привід – задній, з переднім мостом, що підключається. Вантажність машини склала 0,65 т при повній масі 2,15 т. У амфібії однооб’ємний кузов – водій сидів між передніх колісних арок, за ним можна було розмістити четверо нош уздовж бортів, а також одного супроводжувального (в центрі, на окремому кріслі).

ЛуАЗ‑1901

Спочатку машина призначалася для армійських потреб, але ближче до 90-х прийшла думка про її цивільне застосування – так з’явився “Геолог”. Дебют відбувся на автосалоні SIA’99 у Києві.

ЛуАЗ‑1901

На автомобіль встановлено 3-циліндровий дизель об’ємом 1,5 літра виробництва Харківського конструкторсько-технологічного бюро Малишева. Постійний привід авто має 2 мости – задній та середній, при цьому при необхідності є можливість під’єднати передній.

Кожна вісь укомплектована диференціалом, що самоблокується, міжосьового блокування не передбачено. Керуючих осі дві – передня та середня. Швидкість на воді становить 5 км/год. Максимальна ширина водойми, що долається, – 3 км. Через економічні негаразди ЛуАЗ-1901 «Геолог» у серію так і не пішов. Усього було виготовлено 8 екземплярів.

Епоха «горбатих»: як створювали вантажівки Запорожець

Пращура Tesla знайшли у Запоріжжі

Перший легковий Мітсубіші: японський «Запорожець» Mitsubishi 500

Додати коментар