Позашляховик BMW XM в новій версії Label Red став найпотужнішою серійною моделлю у сегменті SUV. Залишивши позаду Lamborghini Urus Performante, Porsche Cayenne Turbo GT, Aston Martin DBX707 і навіть Ferrari Purosangue.
Головна особливість нового світового рекордсмена прихована під капотом: бітурбомотор V8 об’ємом 4,4 літра форсований до 585 к.с. та 750 Нм. Вся гібридна надбудова у версії Label Red така сама, як у базового варіанту позашляховика.
Електромотор, вбудований у восьмиступеневий “автомат” ZF замість гідротрансформатора, видає ті ж самі 197 к.с. та 280 Нм. Тягова батарея теж така сама – місткістю 29,5 кВт∙год.
Сумарна потужність силової установки M Hybrid у піку сягає 748 к.с. та 1000 Нм. Позаду залишилися Aston Martin DBX707 (707 к.с., 900 Нм), Dodge Durango SRT Hellcat (720 л.с., 875 Нм) і навіть Ferrari Purosangue (725 к.с.). Про Lamborghini Urus Performante та Porsche Cayenne Turbo GT не варто і згадувати – їхня потужність не перевищує і 700 “конячок”.
Час прискорювання до 100 км/год у BMW XM Label Red скоротився з 4,3 до 3,8 секунди – це тепер найшвидший кросовер у гамі BMW. Хоча серед конкурентів є ще більш спритні моделі: Lamborghini Urus Performante, Porsche Cayenne Turbo GT, Aston Martin DBX707 і Ferrari Purosangue без гібридних надбудов розмінюють “сотню” за 3,3 секунди.
Виробництво кросоверів-рекордсменів на заводі у США стартує влітку цього року. Ціни починаються від 185 тисяч доларів (базовий XM коштує $159 тис.). Тираж спецверсії становить 500 екземплярів.
4 с до сотні та 1400 км запасу ходу: Chery представив дуже крутий кросовер