Компактний хетчбек B-класу від Hyundai отримав оновлену зовнішність, покращену електроніку та навчився розпізнавати велосипедистів.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Про це повідомляє офіційний сайт Hyundai. Hyundai i20 2024, має елегантний вигляд зі спортивними елементами, отримав нові розкосі фари та збільшену шестикутну решітку радіатора. Замінено також бампери й освіжено ліхтарі. Навіть маючи компактні розміри сегмента B, новий i20 пропонує покупцям багато внутрішнього простору, а також 352 літри багажника з піднятими задніми сидіннями та 1165 літрів зі складеними задніми сидіннями.
У салоні бортовий комп’ютер з екраном діагоналлю 4,2 дюйма та 10,25-дюймовий тачскрин інформаційно-розважальної системи. Передбачено мобільний стандарт 4G, оновлення “по повітрю”, порт USB-C, бездротова зарядка, а також підтримку Apple CarPlay та Android Auto.
На оновлену модель встановлено комплекс безпеки Smart Sense з розширеними функціями: система запобігання лобовому зіткненню (FCA) розпізнає пішоходів та велосипедистів, а система слідування за смугою руху (LFA) гарантує, що автомобіль залишається на поточній смузі руху. Система допомоги при поперечному зіткненні ззаду (RCCA) застосовує гальма під час виїзду з місця паркування заднім ходом, якщо виявлено ризик зіткнення з автомобілями позаду чи збоку.
Система запобігання зіткненням у сліпих зонах (BCA) використовує візуальні сповіщення, які з’являються на зовнішніх дзеркалах, якщо виявлено інший автомобіль. За необхідності активується BCA, щоб уникнути зіткнення або зменшити наслідки зіткнення. Інтелектуальний круїз-контроль на основі навігації (NSCC) використовує навігаційну систему автомобіля, щоб передбачити повороти або прямі на автомагістралях і регулювати швидкість для безпечнішого водіння.
Під капотом встановлена бензинова “турботрійка” 1.0 T-GDi з 48-вольтовим стартер-генератором у двох варіантах потужності: 100 або 120 кінських сил. Хетчбек доступний з семиступеневим “роботом” з подвійним зчепленням (7DCT) або шестиступеневою інтелектуальною механічною коробкою передач (iMT), що забезпечує плавне та чуйне водіння. Після відпускання педалі акселератора iMT може від’єднати двигун від трансмісії, ефективно заощаджуючи паливо, дозволяючи транспортному засобу перейти в режим руху накатом.
Виробництво оновленого i20 розпочнеться у третьому кварталі 2023 року на заводі Hyundai в Ізміті, Туреччина. Тоді ж стануть відомі комплектації та ціни.
Не впізнати: новий Hyundai Santa Fe радикально змінив дизайн