Заміну акумуляторної батареї електромобіля оцінили у 2,5 раза дорожче за вартість самої машини.
Про це повідомляється на сайті Motor. Восени минулого року норвежець Маркус Єнсен-Лангсет в’їхав на своєму електромобілі у незакріплений під час дорожніх робіт люк. “Тоді я побачив, що кришка люка застрягла між колесом і акумулятором”, — каже Дженсен-Лангсет.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Після огляду пошкодженої машини місцевий авторемонтний сервіс виніс вердикт: пошкоджено акумуляторну батарею, подальшу експлуатацію електромобіля заборонено. Майстерня зв’язалася з продавцем Bil i Nord, який, своєю чергою, зв’язався з MG, щоб отримати необхідні запчастини.
Це зайняло багато часу. У результаті, коли власник автомобіля отримав рахунок на ремонт, то не повірив своїм очам. Тільки сам акумулятор оцінили 709 556 норвезьких крон ($68 665), а повна вартість заміни батареї коштувала 91 тисячу доларів. Маркус попросив перевірити ще раз ціну батареї, оскільки новий MG5 Electric коштує близько 36 тисяч доларів. Проте вартість ремонту підтвердилася.
У страховій компанії розв’язали проблему простіше: “Це абсурдно високі ціни на запчастини, тому машину потрібно здати на металобрухт”. Й придбали для Маркуса новий MG5 Electric, але його страховка тепер буде суттєво дорожчою. Сам Дженсен-Лангсет та його родина не скаржаться ні на автомобіль, ні на обслуговування в дорозі.
Що стосується реакції китайського автовиробника, то в MG заявили, що сталося непорозуміння і ремонт повинен був обійтися набагато дешевше. Судячи з зображень і пояснень, акумулятор не вважається таким, що має внутрішні пошкодження. Потрібно було міняти не всю батарею, а лише корпус батареї.
Скільки електромоторів потрібно поміняти на Tesla, щоб проїхати 1,7 млн км
Названо ТОП-10 автомобілів, які найбільше розчарували своїх власників