Це вже другий колективний позов для концерну Hyundai Group цього року.
Про це розповіло видання CarBuzz. Юридична фірма Hagens Berman подала колективний позов до окружного суду США Центрального округу Каліфорнії – проти Hyundai, Kia та Genesis. У позовній заяві стверджується, що ці бренди обіцяли час заряджання, якого неможливо досягти в реальності.
Залежно від конкретної моделі повне заряджання повинно тривати від п’яти до семи годин від домашньої електричної мережі. Але виявилося, що зарядні порти транспортних засобів перегріваються, що призводить до збоїв у процесі заряджання – процес закінчується автоматично та несподівано у будь-який момент.
Адвокати Hagens Berman повідомляють, що це стосується південнокорейських електрокарів Hyundai Ioniq 5 і Ioniq 6, Kia EV6 та Genesis GV60. Щобільше, позивачі стверджують, що виробники знали про проблему, але продовжували продавати ці моделі.
У березні цього року компанія Hyundai випустила оновлено програмне забезпечення, яке знизило швидкість заряджання з 48 до 23 ампер, щоб зарядний порт не перегрівався. За словами одного з позивачів, щоб повністю зарядити Hyundai Ioniq 5 2023 року, потрібно 20 годин. Це становить приблизно 5% на годину, що значно менш як 20% на годину – якщо по паспорту електромобіль заряджатимуться протягом п’яти годин.
“Несподіване виявлення автомобіля з незарядженим акумулятором вранці спричиняє серйозні проблеми в житті людей, яким треба доїхати до роботи, підвезти дітей до школи та потрапити на прийом до лікаря”, – заявив керівник Hagens Berman Стів Берман.
Якщо провина корейських автовиробників буде доведена в суді, їм доведеться виплатити власникам електрокарів чималу компенсацію.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ