Міністерство інфраструктури та транспорту Японії виступило з незвичайною пропозицією: замінити водіїв-дальнобійників 500-кілометровим стрічковим транспортером.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Як повідомляє сайт SCMP, проблему дефіциту водіїв комерційних вантажівок у Японії вирішуватимуть нетривіальним способом. Ідею запозичили в гірничодобувній промисловості, в якій використовуються стрічкові вантажні транспортери, зокрема довжиною 23 км у префектурі Кочі або 100-кілометрова система для транспортування фосфату з віддаленої шахти в Західній Сахарі до найближчого порту.
Але у японців ціль набагато амбітніша – побудувати 500-кілометровий конвеєр між Токіо та Осакою. Проєкт, який отримав назву Autoflow-Road, включатиме надземні та підземні ділянки та зможе щодня доставляти стільки ж вантажів, скільки 25 тисяч водіїв-далекобійників.
Але його реалізація обійдеться в астрономічну суму. Наприклад, прокладку 10-кілометрового тунелю зараз оцінюють від 7 до 80 мільярдів єн (від 43 до 497 мільйонів доларів США). За планами будівництво величезного транспортера буде завершено до 2034 року.
Але іншого виходу у Міністерстві інфраструктури та транспорту Японії не бачать. Кількість водіїв, що займаються далекими перевезеннями, скоротиться на 36% протягом наступних шести років. Це призведе до того, що клієнти не отримають близько третини вантажів. Крім того, проєкт Autoflow-Road “не тільки допоможе розв’язати проблему логістики, але й допоможе зменшити викиди парникових газів”, каже міністр транспорту Тецуо Сайто.
Брехня та економія: проведено великий тест щодо реальних витрат пального 13 автівок
Жодної механіки: Toyota виводить на ринок систему Steer-By-Wire