У зв’язку із різким загостренням торговельної війни між Китаєм та Євросоюзом, компанія Volvo переносить виробництво електромобілів до Бельгії.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
З4 липня ЄС вводить мита до 38% на електромобілі китайського виробництва. Оскільки імпорт електромобілів від китайських автовиробників, таких як BYD і MG, стрімко зростає, ЄС стверджує, що ціни штучно тримаються на низькому рівні через “великі державні субсидії” Китаю.
Ще у жовтні Євросоюз розпочав розслідування державних субсидій на електромобілі Китаєм, оскільки “світові ринки зараз переповнені дешевими електромобілями”. На даний час на електромобілі китайського виробництва в Європейському Союзі встановлено мито в розмірі 10%, але з 4 липня воно різко зросте. Моделі, вироблені компанією BYD, очікує мито у 17,4%, Geely – 20%, а SAIC – 38,1%.
Інші китайські автовиробники, які не надали жодної інформації, також зіткнуться з найвищим митом у 38,1%.
Хоча аналітики вважають, що навіть цього буде недостатньо для досягнення цінового паритету між автомобілями, виробленими на території Євросоюзу та Піднебесної.
Тому Volvo, щоб уникнути очікуваних мит на електромобілі китайського виробництва, терміново переносить виробництво нових EX30 і EX90 до Бельгії – електричні кросовери вироблятимуться на заводі у Генті.
Довідка: Volvo продала 72 325 електромобілів протягом перших п’яти місяців 2024 року, що на 45% більше порівняно з минулим роком. З них майже 57 400 було реалізовано у Європі – на 68% більше у порівнянні з 2023-м.
Бюджетний кросовер Volvo викликав ажіотаж: виробництво не встигає за попитом
Велика батарея, маленька ціна: Geely презентував новий кросовер для Європи
Підраховано: скільки коштує зарядити електромобіль за новим тарифом