Монголія починає випуск електромобілів, росія клепає 8-клапанні двигуни

0
1984
Mongol Hero EV
-->

Монгольська компанія Bars Motors взяла до виробництва електрокар MOZO Hero, що розшифровується як “Інтелект монгольського народу”. Обіцяє налагодити експорт до сусідньої росії.

Про це повідомляє сайт Insideevs. Було б наївно вважати, що Монголія, яка не має досвіду в розробці автомобілів, зможе самостійно розробити електромобіль. Тому за основу було взято модель від китайської компанії Hengrun Auto. Їй став кросовер Hengrun HRS1, який дебютував у Піднебесній влітку минулого року. Габарити машини складають 3560х1610х1705 мм, колісна база – 2250 мм.

Оригінальний кросовер Hengrun HRS1
Оригінальний кросовер Hengrun HRS1

Спочатку компанія Bars Motors опанувала випуск під своєю емблемою китайського кросовера Zotye T500, який отримав ім’я MOZO, що розшифровується як “Інтелект монгольського народу”. Тепер монгольський автовиробник приступив до випуску електромобіля та паралельно готує гібридний кросовер MOZO E-Vision. Крім того, анонсовано ще один кросовер під назвою Bagatur (Богатир). Виробнича потужність заводу складає всього 2,5 тисячі машин на рік, але в компанії обіцяють налагодити експорт автомобілів до росії.

російський 8-клапанний двигунА тим часом АвтоВАЗ почав збирати трохи модернізовані 8-клапанні двигуни ВАЗ-11182 родом із 2004 року – робота триває в три зміни! Річ у тому, що зараз всі варіанти виконання Lada Granta незалежно від кузова безальтернативно оснащуються цим двигуном, а добовий план з випуску автомобілів складає 600-640 машин. Раніше АвтоВАЗ випускав 16-клапанні двигуни потужністю 98 і 106 к.с. і обіцяє колись відновити їх виробництво. За умови заміщення імпортних компонентів.

Верхом на крані: як росіяни ЗРК Панцир по морю тягали

Фатальна помилка Ілона Маска

Водії позашляховиків мають платити більше за інших при порушеннях. Якого біса?

Додати коментар