Марка Dacia, що входить до концерну Renault Group, представила на Брюссельському автосалоні флагманську версію свого бюджетного електромобіля Spring.
Новинка, яка отримала в назві приставку Extreme, отримала форсований електродвигун та розширений набір базового обладнання.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ TELEGRAM-канал УКРАЇНА ЗА КЕРМОМ. ВСЕ ПРО АВТО
Зовнішні особливості новинки – новий відтінок “сланцево-блакитний” в поєднанні з мідно-коричневими декором, задні парктроніки, молдинги, що переливаються, та оригінальні килимки. Як і всі моделі румунського автовиробника, Spring поставляється з оновленою решіткою радіатора та новою емблемою.
Родзинкою Dacia Spring Extreme є новий двигун “Electric 65”, який видає 65 кінських сил (48 кВт) – це суттєве збільшення в порівнянні з 44 силами стандартного варіанту. Мотор працює у поєднанні з новою коробкою передач, що забезпечує “більше прискорення в широкому діапазоні”. Модель зберегла ту саму літій-іонну батарею місткістю 26,8 кВт-год, що достатньо для пробігу 220 кілометрів у змішаному циклі та близько 305 км у міському режимі (за циклом WLTP).
Стандартне оснащення флагманської версії включає 7-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи з навігацією, камеру заднього виду та дзеркала з електронним регулюванням. Кондиціонер з ручним керуванням, автоматичні фари, порт USB, підключення Bluetooth, AEB і шість подушок безпеки вже є стандартними для базової комплектації Spring Essential.
У Франції замовлення на Dacia Spring Extreme вже приймаються, перші постачання очікуються до літа. Ціна на флагманську комплектацію починається від 22 300 євро, не враховуючи екологічний бонус у розмірі 5 тисяч євро, який застосовується до електромобілів у цій країні. Для порівняння, Dacia Spring Essential початкового рівня зараз коштує 20 800 євро.
З моменту виходу на ринок Dacia Spring навесні 2021 року компанія отримала понад 100 000 замовлень. Минулого року найдешевший електромобіль Renault Group увійшов до десятки найпопулярніших європейських електрокарів, а в субкомпактному класі поступився лише Fiat 500e і Peugeot e-208.
Зручно та недорого: Renault випустив пасажирську версію електричного Kangoo
жестяные литровые бидоны но как красиво покрашен..)