Обсяги постачання в Україну пального не встигають за темпами зростання споживання.
Про це на своїй facebook-сторінці повідомив власник мережі автозаправних станцій Prime Дмитро Льоушкін: “Ми поки що програємо постачанням зростання споживання”. За його словами, ситуація з дизельним паливом гірша, ніж із бензином, якого потрібно не так багато.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Серед головних причин посилення дефіциту дизпалива експерт називає:
- Починається гаряча пора, урожай – хоч й не раніше, ніж за місяць, але розумний фермер вже зараз генерує попит на пальне.
- Ніхто не знає куди поїде зерно, але є всі шанси, що зерновозами Київ-Чоп, або по Варшавці. Транспорту як би і багато, але він іде суцільним потоком на Захід. Це величезне зростання споживання ДП.
- Релокація підприємств, зміна логістики. Гіпсокартон, сіль, картон, більша частина прокату та інше вже не їдуть “залізкою”, все на фурах їде. Залізниця незграбна – у той час, як зараз потрібна оперативність і швидкість.
“В нас є великі шанси зануритися в новий виток паливної кризи через кілька тижнів”, – підсумовує Льоушкін.
Проблему нестачі пального вирішено: оштрафовано 33 столичних АЗС
Наскільки дорого обходяться черги на АЗС кожному українцю: розрахунок експертів