На відміну від кросовера UX 300e, створеного на основі бензинової моделі, кросовер Lexus RZ 450e розроблено на повністю електричній платформі.
Розкішна версія електрокарів Toyota bZ4X і Subaru Solterra от Lexus відрізняється оригінальним дизайном, а також пропонується виключно у двомоторній модифікації з системою плавного приводу. Через збільшені звіси кросовер довший за родичів – 4805 проти 4690 мм.
Новини, тест-драйви, огляди: підписуйтесь на наш Telegram-канал
Розташована під підлогою батарея інтегрована в силову структуру кузова. Передня підвіска – McPherson, ззаду – подвійні поперечні важелі. За доплату можна замовити кермо «по проводах» – One Motion Grip. В цьому випадку замість традиційного керма паркетник матиме штурвал: механізм без валу дозволить встановити будь-яке передавальне відношення.
В салоні – віртуальна панель приладів та повернутий до водія 14-дюймовий дисплей мультимедійної системи, поверх якого розташовані дефлектори. Також Lexus RZ отримав проекційний дисплей та електрохромний панорамний дах з затемненням.
Кросовер дебютував у єдиній модифікації RZ 450e з повним приводом Direct4: потужність переднього електромотора становить 204 к.с., задній видає 109 к.с., сукупна віддача становить 313 к.с. та 435 Нм.
Батарея місткістю 71,4 кВт-год забезпечує запас ходу 400 км на одному заряді за циклом WLTP. Максимальна швидкість новинки обмежена позначкою 160 км/год, з місця до сотні кросовер розганяється за 5,6 секунди.
Ціни поки не називаються, але в США, Європі та Японії замовлення на Lexus RZ 450e вже приймаються. Постачання розпочнеться під кінець поточного року.
Розміром із RAV4: Toyota назвала характеристики i цiну нового електрокросовера
Це реально: електрокар Mercedes-Benz проїхав 1008 км без підзарядження