Автомобільний клуб Німеччини Allgeemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC), що налічує 21 мільйон членів, визначив найненадійніші автомобілі за класами.
Для цього експерти ADAC проаналізували кількість та причини викликів технічної допомоги викликів власниками машин. Торік на допомогу членам клубу “технічки” виїжджали приблизно 3,5 мільйона разів. Найпоширенішими причинами викликів були проблема з акумулятором (46%), вихід з ладу систем двигуна та його електроніки (15,5%), проблеми з кузовом, кермовим управлінням або ходовою частиною (14,8%), а також несправності проводки, генератора і стартера(10,3%).
Загалом проаналізовано дані за 132 популярними моделями 22 марок. Далі перелік найменш надійних сучасних автівок розсортували по класах. А місце в рейтингу визначила кількість викликів технічної допомоги на тисячу зареєстрованих у Німеччині автомобілів кожної моделі.
Smart forfour (2015 р.) — 30,2 виклику техдопомоги на 1000 авто
Smart fortwo (2016 р.) — 26,3
Skoda Citigo (2012 р.) – 24,5
B-клас
Renault Clio (2015 р.) — 34,6 виклику техдопомоги на 1000 авто
Hyundai i20 (2014 р.) — 34,4
Peugeot 207 (2012 р.) — 30,2
С-клас
Peugeot 308 (2012 р.) — 33,1 виклику техдопомоги на 1000 авто
Ford C-Max (2012 р.) — 32,8
Kia Ceed (2012 р.) — 31,0
D-клас
Ford S-Max (2016 р.) — 38,1 виклику техдопомоги на 1000 авто
Volkswagen Sharan (2013 р.) — 37,0
Opel Insignia (2016 р.) — 36,0
Е-клас
Mercedes-Benz E-Class (2012 р.) — 23,7 виклику техдопомоги на 1000 авто
Skoda Superb (2012 р.) — 23,7
Volkswagen Touareg (2012 р.) — 19,6
Комерційні автомобілі
Opel Vivaro (2015 р.) — 19,8 виклику техдопомоги на 1000 авто
Volkswagen Transporter (2012 р.) — 19,4
Mercedes-Benz Vito/Viano (серпень 2012 р.) — 18,3
Найбільший німецький автоклуб знайшов спосіб зменшити залежність від російської нафти