Volkswagen представив абсолютно нове третє покоління Tiguan. Кросовер є однією з найуспішніших моделей німецької марки у світі. Понад 7,6 мільйона покупців обрали цей компактний SUV з моменту його дебюту у 2007 році.
Нові технологічні розробки, реалізовані у платформі MQB evo, покращили Tiguan практично в усіх сферах. Компактний кросовер отримав абсолютно новий дизайн. Особливістю новинки є потужний вигляд передньої частини автомобіля з дуже пласкими світлодіодними фарами та закритою склом горизонтальною світлодіодною смугою. Отвори решітки радіатора тепер розташовані на зовнішніх сторонах бампера, де повітряні завіси забезпечують оптимальну подачу повітря. При цьому коефіцієнт лобового опору знизився з 0,33 до 0,28.
Tiguan є першою моделлю MQB, випущеною з нещодавно розробленими матричними фарами IQ.LIGHT HD. Інтерактивна система освітлення також була розроблена паралельно для преміумкласу Touareg – тому обидва SUV мають однакову базову конфігурацію фар. HD означає High Definition – високу роздільну здатність джерел світла. У випадку Tiguan фари оснащені загалом 38 400 мультипіксельними світлодіодами (19 200 мультипіксельних світлодіодів на фару).
Інтер’єр Tiguan також має абсолютно нову концепцію та дизайн, простір нового кокпіта інтуїтивно зрозумілий у використанні. Зміни включають новий Digital Cockpit (цифрові прилади з антибліковим покриттям у планшетному альбомному форматі), мультимедійний екран розміром до 38 сантиметрів із повністю новою структурою меню та графікою, новий проєкційний дисплей (проєкція на лобове скло) та новий багатофункціональний перемикач профілю керування із вбудованим OLED-дисплеєм.
Tiguan у стандартній комплектації оснащений великою кількістю асистентів водія. На додаток до Side Assist (система зміни смуги руху), Front Assist (автономне екстрене гальмування), Lane Assist (система утримання в смузі руху) і Rear View (система камери заднього виду), вони також включають Dynamic Road Sign Display. Об’єм багажного відділення збільшився на 37 літрів до 652 літрів (при завантаженні до висоти спинок задніх сидінь).
Volkswagen оновив систему адаптивного керування шасі DCC: DCC Pro дебютує з двоклапанними амортизаторами. Нова модель вже у стандартній комплектації оснащена Vehicle Dynamics Manager – системою MQB, яка дебютувала в Golf GTI. Система контролює функції електронного блокування диференціала (XDS) і компонентів латеральної динаміки керованих амортизаторів у системі DCC Pro. Залежний від параметрів коліс процес гальмування і вибіркова зміна жорсткості амортизатора сприяють підвищенню комфорту та покращенню продуктивності під час динамічного проходження поворотів.
В Україні модель третього покоління буде представлена з турбодизелями TDI та бензиновими турбомоторами TSI, які пропонуватимуться виключно в поєднанні з автоматичною коробкою передач DSG. У нового Tiguan, як і в новому Passat, перемикання передач здійснюватиметься за допомогою перемикача на рульовій колонці праворуч від керма з принципом дії, який сам собою зрозумілий. Всі версії кросовера додатково мають пелюсткові перемикачі за кермом.
НОВИНИ, ТЕСТ-ДРАЙВИ, ОГЛЯДИ: НАШ TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ
Майже кросовер: Volkswagen презентує новий позашляховий Passat
Розсекречено найдешевший електрокросовер Chevrolet. Названо ціну